13 Reacties
één maand geleden
Komt me heel bekend voor. Hier ook een meisje dat al vanaf 12 uur vanacht aan het huilen is als ze wakker is. 3 uur lang bezig geweest om haar in slaap te krijgen vannacht. Overdag slaapt ze elke keer zeer kort. Ik zit er momenteel helemaal doorheen. Bij de HAP geweest en die zag enorm veel spruw. Heeft ze nu medicatie voor gekregen. Morgen maar weer het CB bellen
één maand geleden
Mijn zoon kreeg dit van de johannesbrood pitmeel. Hij had ook verborgen reflux inmiddels 10 jaar en nu ook een baby van 3.5 week oud. Wij hebben op een gegeven moment nexium gekregen voor de reflux pas toen werd hij rustiger wat kan helpen is vaker kleine beetjes voeden en alles goed omhoog zetten met liggen. Het is erg lastig als ze dat hebben
één maand geleden
Hier het zelfde ook 2,5 week oud
Als hij wakker word dan kan hij gelijk van 0 naar 100
Heeft alleen maar spuit luiers en hoor de hele dag door zijn darmen
Wij hadden bij Sab Simplex t idee dat het erger werd nu probiotica aan het proberen sinds 1 dag
Slaapt gelukkig wel redelijk en donderdag naar een osteopaat maar ik ben zelf ook ten einde raad….
één maand geleden
Klinkt misschien gek maar inbakeren met de pacco inbakerdoek kan heel veel rust geven tijdens de slaapjes tussen de voedingen door. Goed naar de wakkertijd kijken en dan lekker inbakeren. Onze oudste dochter had dit okk en de pacco heeft zoveel meer rust gebracht waardoor ze minder vermoeid was en de verborgen reflux klachten en krampjes veel beter kon hebben.
één maand geleden
Mijn zoontje heeft ook heel erg last gehad van krampjes wat bij ons heel goed hielp waren de druppels gaan bactiol baby en de nutrilon omneo voor krampjes!
één maand geleden
Onderstaande ook in de september groep geplaatst:
Hier ook… Hij heeft heel veel krampjes, laat mega veel windjes en boeren. En soms ook nog reflux klachten een uur na het eten. Echt om moedeloos van te worden en heel de dag en nacht ermee in de weer om hem te sussen en hopen dat hij gaat slapen.
Mijn vriend en ik doen alles in shifts anders komt niemand van ons aan slaap toe. Maar ik vind het echt heel erg pittig en die roze kraamwolk is helaas ver te bekennen 😟
Succes mama’s, wellicht kunnen we hier wat steun aan elkaar bieden 🍀
één maand geleden
Reactie op Doryy
Heb je al overwogen om naar de Ostheopaat of Chiropractor te gaan? Zij kunn ...
Wij hebben al een afspraak gehad bij de osteopaat. Ze poepte moeilijk. Bij thuis komt poepte ze gelijk. Helaas blijft het huilen 24 uur per dag behalve als ze slaapt..vaak 1 a 2 uurtjes per keer zo'n 3 keer op een dag. Morgen een afspraak bij de chiropractor om te kijken of het toch de werveltjes zijn. En straks nog naar de huisarts. Wij zijn ten einde raad. Ons meisje heeft pijn
één maand geleden
Reactie op Doryy
Heb je al overwogen om naar de Ostheopaat of Chiropractor te gaan? Zij kunn ...
Wij hebben vorige week een afspraak gehad bij de osteopaat en deze week nog een keer een behandeling. Daarna mag hij nog 2 keer heen. Het haalt de spanning wel wat meer uit zijn lijf, alleen helaas blijven de krampjes wel.