7 Reacties
2 dagen geleden
Is het slapen overdag ook ‘minder’? Anders dan eens proberen?
Ik ben er ook nog tegen al doet mijn moeder t overdag wel omdat ze hem dan in de gaten kan houden. Snachts vind ik t nog eng ivm soms hele bed door gaat.
Maar overdag proberen eerst? Of begin nacht en later eraf halen stilletjes?! Als jullie gaan slapen?
2 dagen geleden
Dat slapen met het kontje doet de onze ook en schijnbaar heel veel kindjes kwam ik achter! Als ze heel klein zijn kan het idd kou zijn maar voor de meesten is het nu een soort foetushouding die ze fijn vinden :). Niets om je zorgen over te maken.
2 dagen geleden
Hier wel een peuterkussen van aerosleep die we nu net 2 weken gebruiken omdat ze hier graag op haar zij ligt en ze vaak wakker werd omdat ze te ver doorrolde naar haar buik of naar haar rug. Sinds het gebruiken van het kussen gaat het wel een stuk beter qua houding vinden en relaxeder slapen. (Niet perse minder wakker worden helaas) dus wellicht eerst een kussen proberen om te zien of dit iets hebt bij jullie. En dekbed hebben wij bewust nog niet gedaan omdat ze daar nog te druk en te onhandig voor is gezien dat als ze bij ons op bed ligt vaker op de deken ligt dan er onder en als ze er wel onder ligt is het vaak te snel te warm voor haar
19 uur geleden
Wel een dekbed geen kussen. Uiteraard geen slaapzak en meestal een romper met lange mouwen en in de winter een top met lange mouwen erover. Hij ligt in een double vloerbed sinds 7 maand oud. Dekbed langzaam opgebouw en het ligt nu meestal net boven zn middel. Toen hij nog een slaapzak had deed ik er een klein dekentje over heen voor de kou. Je kan ook het dekentje onderaan vast leggen in het ledikant ?
Maar zoals andere aangeven ik denk dat het ook heel normaal is dat er kindjes zijn die hun kontje omhoog slapen.