13 Reacties

6 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/p/kinderkraft-sofi-plus-reisbedje-box-wiegje-ingeklapt-grijs/9300000123699754?referrer=socialshare_pdp_androidapp Wij gebruik deze nu tijdens camperen heelhandig als voor box en als bed. Heb zelf een muggennet op maat gemaakt voor er overheen.

6 maanden geleden

Wij hebben het deryan baby pop up tentje.! Enorm blij mee. Wordt ooo voor logeerpartijtjes gebruikt (wordt deze op bed gezet) en met minder warm weer laat ik hem overdag buiten slapen.! Dan slaapt onze zoon namelijk altijd enorm goed en lang 🤪.! Neemt weinig ruimte in beslag wanneer je het niet gebruikt.! En idd enorm fijn dat er geen insecten bij kunnen komen

6 maanden geleden

Zie foto

6 maanden geleden

Ik ben 4 weken aan het reizen in een camper met m’n man en zoontje van 7 maanden. Hij slaapt in een Deryan tentje. Heel tevreden. Hij moest er wel even aan wennen omdat hij thuis gewend was te slapen onder een Nunki lakentje en dat kan niet in zo’n tent. Maar na zo’n 5 dagen ging het echt top, heel blij mee!

6 maanden geleden

Reactie op LM1988!

Zie foto
Ik heb de Aeromoov. Super tevreden over, maar dit ziet er een stuk ruimer uit dan de Aeromoov. Dus als je het nu ook als speelplek wil gebruiken is deze Deryan leuker! En als je er langer mee wil doen als slaapplek is deze ook beter 😄 kortom... Ter info; Mijn kind van 3 kon tot maximaal 2 jaar in de Aeromoov liggen. Ik denk dat mijn (grote) baby van nu 7 maanden er met 1,5 jaar al uitgegroeid is.

6 maanden geleden

Reactie op Vieve155

Ik heb de Aeromoov. Super tevreden over, maar dit ziet er een stuk ruimer u ...
Ik heb ook de aeromove en wij hebben er wel een muggennet ook bij… en zus van 2,5 jaar kan er ook nog in liggen (kledingmaat 104). Dus zeker niet klein.

6 maanden geleden

Ik heb de deryan en ben er heel blij mee! Heb het zelfopblazende matrasje erbij gekocht dus bij ons heeft hij er ook veel in geslapen

6 maanden geleden

Hier een aeromoov en heel erg blij mee! Wordt meermaals gepakt voor in de tuin of mee naar het strand. Ook al gebruikt als camping bedje, matrasje slaapt prima. Ik vind hem mooi euim. Zoon is erg groot maar heeft alle ruimte. Ook omdat te spelen als box ruim genoeg en kan mooi meekijken om zich heen. Er is 1 kantje dicht dat is ideaal want dat geeft gelijk schaduw. Ik heb het muggennet erbij maar eigenlijk nog nooit gebruikt 🙈🤣 Kan je eventueel beide van iemand eens lenen om je keuze te maken?

6 maanden geleden

Reactie op LM1988!

Wij hebben het deryan baby pop up tentje.! Enorm blij mee. Wordt ooo voor l ...
Even een vraagje, als jullie baby's buiten slapen, hoe brengen jullie ze dan in slaap? Hier gaat slapen nogsteeds heel moeilijk, al in het donker in zijn bedje, laat staan buiten in daglicht. Ben heel benieuwd hoe jullie dit doen!

6 maanden geleden

Reactie op LM1988!

Zie foto
Ik ben ook op zoek naar zoiets. Met name voor spelen in de tuin, dat ik er niet 24/7 achteraan hoef te gaan. Ik zag deze: Bekijk Deryan Up To Go Kinderbox - Draagbare Kinderbox - Pop Up Reisbox - Strandtent - Sand op: https://www.bol.com/nl/p/deryan-up-to-go-kinderbox-draagbare-kinderbox-pop-up-reisbox-strandtent-sand/9300000232444457?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Is die heel veel groter dan deze? Lijkt wel zo he?! Wat zijn de voor- en nadelen van deze?

6 maanden geleden

Reactie op IJW

Ik ben ook op zoek naar zoiets. Met name voor spelen in de tuin, dat ik er ...
Dit is top hoor! Soortgelijk als aeromoov. Ideale vind ik, ten opzichte van de tentjes, dat de opening gewoon aan de bovenkant zit net als een box. Ik vind het dus een nadeel dat je in die tentjes vrij opgesloten speelt als kindje zit of staat...

6 maanden geleden

Reactie op Appelgebakje123

Dit is top hoor! Soortgelijk als aeromoov. Ideale vind ik, ten opzichte van ...
Oh klopt niet ik zie dat deze aan de bovenkant ook helemaal afgesloten is

6 maanden geleden

Reactie op LM1988!

Zie foto
Dit is wel de babyvariant en niet de peuter? Hij lijkt zo groot. Wel top overigens. Wij zitten ook te twijfelen voor de vakantie.