12 Reacties

2 dagen geleden

Het sneeuwt hier (net over de grens in Duitsland) namelijk en gevoelstemperatuur is vandaag -10 dus daardoor durf ik het huis niet uit 😅

2 dagen geleden

Voor een mutsje vind je dit misschien wel iets: een wollen strikmuts van bijvoorbeeld Dilling

2 dagen geleden

Hier doe ik haar goed warm aankleden, romper, boxpakje sokjes en een berenpakje, muts op daarna in een wikkeldeken en een dekentje er over. Zo wel het berenpakje als de wikkeldeken hebben een capuchon dus echt een dikke muts is niet nodig

2 dagen geleden

Reactie op pizzazip

Het sneeuwt hier (net over de grens in Duitsland) namelijk en gevoelstemper ...
Wellicht is een wollen onderlegger ook handig voor je dan! Zelf heb ik in ieder geval van de Hema en Wibra een aantal warme truitjes

2 dagen geleden

Reactie op ZorgzameVuurwerk760287

Voor een mutsje vind je dit misschien wel iets: een wollen strikmuts van bi ...
Ja inderdaad! Dilling is zooo fijn.. heb er een wollen boxpakje van

2 dagen geleden

Wol :) Dilling boxpakjes, broekjes en rompers zijn hier heel geliefd. Ze verkopen ook strikmutsjes, die dus over de oren gaan en je vast kunt knopen (voor een kleintje vastknopen op de rug). Ook Unaduna, cosilana en engel natur hebben fijne wolletjes. Hvid ook, maar is wel erg duur (en wollen kleding is al niet heel goedkoop). Ik koop het meeste via vinted. Vaak zijn items nauwelijks gebruikt en koop je het voor een fractie van de prijs. Alleen het wassen heeft iets meer omhanden. Ik was alles met de hand, maar wol hoef je wel minder vaak te wassen.

2 dagen geleden

Bij de Hema hebben ze nu lekker warme/dikke kleertjes!

2 dagen geleden

Op babynatura.nl staan ook veel mooie, wollen producten

2 dagen geleden

Hema heeft wel dikke truien. Ik heb van zeeman ook warme vestjes en enkele warme truien. Van noppies heb ik weer wat dikkere broekjes. Van lodger heb ik dikke boxpakjes en rompers :) van alles wat dus haha

één dag geleden

Reactie op pizzazip

Het sneeuwt hier (net over de grens in Duitsland) namelijk en gevoelstemper ...
Laagjes laagjes laagjes! Een wollen rompertje en broekje als onderlaag is al heel erg lekker. Strikmutjes kun je bij babynatura of ziloen goed kopen

één dag geleden

Name it heeft ook mooie warme vesten/onesies/skipakken. En ielm, kreeg ik van vriendin getipt, maar nog niet bekeken zelf.

één dag geleden

Misschien heb je hier iets aan (geen perfecte foto, maar even voor de beeldvorming). Strikmutsje van de Zara, Wollen jasje van Engel, Wollen trui (gebreid door oma ❤️), warme maillot (h&m), wollen sokken van Dilling en Alwero slofjes. Voor vandaag precies goed om met dit gure weer naar het CB te gaan. Succes met je zoektocht! P.s. Iemand tipte over Ielm; ik heb daar een aantal buitenspeelpakken gekocht voor mijn zoontje en vond deze ideaal. Met andere producten van Ielm heb ik geen ervaring..