12 Reacties

10 dagen geleden

Ja dat doe ik wel. En als de kleine wakker is gaat de baby mee naar de badkamer in een wipstoeltje

10 dagen geleden

Ik douche wanneer mijn vriend thuis is

10 dagen geleden

Doe ik ook. Camera erop en gaan. Als hij wakker wordt en ik moet er heen ben ik er snel genoeg.

10 dagen geleden

Ik douche gewoon en neem de babyfoon mee (zonder camera) en als jij dan net gaat huilen zal hij toch even moeten wachten. Maar ik vertik het om zoiets normaals als douchen niet gewoon te doen.

10 dagen geleden

Ja zeker. Ik hoor hem snel genoeg als er iets is

10 dagen geleden

Ja zeker zo doe ik het ook als mn man aan het werk is....meestal ochtend ook wel eens middag of avond net hoe hey die dag verloopt...ben nog nooit zo snel klaar met douchen! 🤭😂👌

10 dagen geleden

Ik zet gewoon de deur open. En zet de baby wieg net iets naast de deur. Wanneer die huilt even speentje geven en dan verder douchen. Zo zie en hoor ik hem goed. Maar bij mij loopt er een 15maanden dreume. Die moet echt dan aan tafel iets lekkers eten zodat ik even snel kan🤣🤣. Dus het is bij mij multitasken beter gezegd.

10 dagen geleden

Die van mij slaapt nooit overdag in de wieg, eigenlijk altijd in mijn armen of in het wipstoeltje en die zet ik dan gewoon in de badkamer. Makkelijkst is direct na het voeden in de wipstoel en dan gaan douchen 😊

10 dagen geleden

Ik ben alleenstaand en ik douche ook gewoon 😉 Meestal is hij wakker en heb ik hem in de deuropening in de 4moms stoel, waar hij prima een half uur in kan zitten zonder te huilen. Gaat hij huilen moet hij soms even wachten of ik geef hem een speentje. Als hij slaapt in bed dan gok ik het er ook op, alleen douche ik wat korter.

10 dagen geleden

Als jij en je partner tegelijk kunnen slapen, kan je ook even douchen ;)

10 dagen geleden

Ik neem de wipstoel mee naar de badkamer. Mocht z’n speen uitvallen oid dan kan ik die weer geven. Werkt prima☺️

10 dagen geleden

Ik ben doordeweeks alleen en ga douchen als ze slaapt. Doe dit vaak gewoon sochtends als ik wakker wordt of zet mn wekker iets eerder. Neem geen babyfoon mee naar de badkamer.