13 Reacties

20 dagen geleden

Wij hebben de MyBambini. Als het koelkast temp is wat die moet opwarmen duurt het zo’n 5 minuten. Wij zijn er heel blij mee. Ook met het idee dat we hem onderweg kunnen gebruiken als we even op pad zijn of een lange autorit voor de boeg hebben 😌

20 dagen geleden

Vulpes Goods® BabyCare - Flessenwarmer Pro - Draagbare, deze hebben wij en wij zijn er echt super blij mee. Met 2 min heb je een warm flesje. Batterij gaat super lang mee en het lampje is handig voor in de nacht. Wij hebben hem sinds 2 weken in gebruik.

20 dagen geleden

Mybambini Max is echt TOP!

20 dagen geleden

Ik volg even!

20 dagen geleden

Ik heb de MyBambini maar ben er niet tevreden over, hij gaat vaak uit zichzelf aan en uit, dan hoor ik midden in de nacht dat apparaat piepen. Ook klopt de temperatuur bijna nooit, dan stel ik hem in op 37 graden en de ene keer is hij nog koud, en een andere keer is het veel te heet. Ook kan ik hem niet meer gebruiken als het batterijpercentage onder de 40 procent komt. Ik heb al contact met het bedrijf maar ze willen overal filmpjes van ter bewijs, maar ik kan moeilijk het apparaat non- stop filmen zodat ik een keer op beeld heb staan wanneer hij aanschiet uit zichzelf. Als hij aan gaat en ik.ga dan pas filmen, dan ben ik al te laat natuurlijk. De klantenservice vind ik daarom niet zo goed want goedkoop was het apparaat niet ( inclusief een extra adapter was ik 100 euro kwijt). Ik heb nu voor 25 euro een waterkoker gekocht op bol.com die je kan instellen op bijvoorbeeld 37 graden, en daar kan hij dan de hele dag op blijven staan zodat je op elk moment direct de juiste temperatuur water hebt, dit vind ik zelf de prettigste manier :) de MyBambini ga ik dan alleen bewaren voor onderweg, aangezien ik hem zoals het nu lijkt toch niet meer kan terugsturen.

20 dagen geleden

Ik heb de vulpes goods, vind m heel fijn! Enige is dat het volledig opladen wat lang duurt. Maar oprecht het zijn ideale uitvindingen!

18 dagen geleden

Wij hebben de vulpes good en dan de Max variant ivm veel sterkere batterij Zijn er super tevreden mee

12 dagen geleden

Ik heb de vulpes good aangeschaft! Blij mee!

12 dagen geleden

Ik heb de Houbie gekocht, tot nu toe erg tevreden! Is ook vrij snel warm en te gebruiken terwijl die moet opladen. Had op bol.com betere reviews dan bijvoorbeeld de Vulpes goods of MyBambini's

11 dagen geleden

Ik heb de luvion ultra pro gekocht. Zeer tevreden

10 dagen geleden

Reactie op OlifantjeSane

Ik heb de luvion ultra pro gekocht. Zeer tevreden
Ja hij is top!!

10 dagen geleden

Hier de Sheppr. Heel erg blij mee! Voor het verschonen aanzetten en na het verschonen is hij klaar. Ideaal! Ook een flinke accu capaciteit waardoor hij vaak te gebruiken is zonder lader.

10 dagen geleden

Wij hebben de MyBambini's Flessenwarmer Max. Daf is de nieuwere versie van de Pro en volgens hun net wat sterker (2 minuten opwarm tijd ipv 4 met de Pro). En zijn er opzich wel tevreden over! (We hebben geen ervaring met andere opwarmers) het is wel zo dat ie idd langzamer wordt met het opwarmen als de batterij ook minder opgeladen is. Maar alsnog wel 'snel' genoeg voor als je tussendoor gaat verschonen!