Hoi hoi,
Ik heb de Tula free to grow draagzak maar ben benieuwd of er mama’s zijn die weten of ik ‘m zo goed draag. (zie foto) 😅 Ik weet over het hoofdje kunnen kussen en de M met zijn beentjes. Thanks! 🤗
Hou oud is je baby? Ik durf die van mijne nog niet te dragen hijs 3 weken nog. Ik heb de ergo adapt. Vraag me dan af vanaf wanneer je dan eigenlijk je baby mag dragen in draagzak.
Bij mij draagzak (dooky) moet de baby over de tailleband vallen en niet op de tailleband, dan zou je baby ook meer in goede houding komen werd mij verteld :)
Ik heb dezelfde draagzak en gebruik deze vanaf week 2. De houding is volgens mij goed, bij mij ziet het er hetzelfde uit:) Je kunt evt de knopen aan de bovenkant nog iets hoger doen als je merkt dat het hoofdje niet genoeg ondersteund wordt.
Als ik het zo zie mag hij met zijn billetjes nog wel iets zakken. Hij lijkt heel rechtop te zitten. Als je zijn beentjes even beet pakt en hem dan even goed laat zakken met z’n billen moet het goed zijn! Dan heb je nog steeds de mooie ‘M’ maar ook de ‘J’ vorm als je vanaf de zijkant kijkt.
Bij mij in de (ergobaby) draagzak staan lengtematen en mag ze vanaf 50.7 cm erin. Ze was eerst te klein dus heb nu alleen nog maar een draagdoek gedaan