20 Reacties
vorig jaar
Ik heb een draagzak van Kiddly, vind het een hele fijne draagzak
https://kiddly.nl/
vorig jaar
Hier een ergobaby adapt! Heel erg blij mee.
Je kan ergens in een winkel gaan passen en eventueel via Vinted een tweedehandse aanschaffen.
vorig jaar
Ik gebruikte eerst een rekbare draagdoek omdat ze nog net te klein was voor de draagzak. Vond dat wel een hoop gedoe en zo'n ding knopen met een onrustige baby niet ideaal.
Nu is ze groot genoeg voor de draagzak (tula free to grow) en wat een geweldig ding is dat. Ben hem gaan gebruiken toen ze zo'n 4 kilo woog. Ze zat er gelijk heel netjes in. Hier 2e hands gekocht voor 30 euro en ziet er prima uit.
Welke je ook kiest, ik zou zeker marktplaats en vinted checken.
vorig jaar
Wij hebben ook de Tula Free to Grow inderdaad, echt heel fijn en ons zoontje van 4,5 kilo past er al heel mooi in :)
vorig jaar
Ik heb de ByKay click carrier (nieuw gekocht). Heel erg tevreden mee, lekker zachte stof, en voelt fijn maar ook stevig. Mijn dochter vindt het ook heerlijk en ik ook!
Bij andere dochter had ik een ergobaby adapt via Vinted. Die was me eigenlijk wat te stug en ruw voor zo'n kleine baby. Bijna niet gebruikt en toen weggegeven.
vorig jaar
Ik heb zelf een ergobaby embrace en een Tula Free to grow. Ik vind de ergobaby veel fijner zitten, hele zachte stof en gelijkmatige drukverdeling. Bij de Tula vind ik de schouderbanden een beetje gek zitten en vind ik de drukverdeling van het gewicht minder fijn. Het is een sluiting tussen de schouderbladen. De ergobaby is wel echt voor kleintjes, dus misschien is een ander model beter als je kindje al wat groter is. Onze baby vindt ze allebei even fijn en slaapt er heerlijk in!
vorig jaar
By kay tiny click. Je kan het ook per maand huren.
Goede zak, ik vond alleen wel dat hij er echt goed inzat met maat 56-62. Maar handig in gebruik en ze zitten er goed in.
vorig jaar
Voor kleintjes een geweven of tricot doek, eens je het knopen onder de knie hebt (na 3-tal keer hadden wij het onder de knie) is het heel handig. Op 1 minuut heb ik hem geknoopt en op nog een volgende minuut zit baby erin.
Vanaf maat 62/68 gebruik ik de bykay click deluxe.
De rekbare doek die ik heb is ook van bykay.
Beiden via Vinted gekocht!
vorig jaar
Reactie op PantasticPanda
Ik gebruikte eerst een rekbare draagdoek omdat ze nog net te klein was vo ...
Welke draagdoek gebruikte je ?
vorig jaar
https://www.baby-dump.nl/joie-savvy-lite-draagzak.html?color=521&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-i3wVpxF1woC6j1rbePrWXNjRXi&gclid=Cj0KCQiA0--6BhCBARIsADYqyL9LWkKy2CxV6NlGcIVnVJLhJyDBJcdrpoH7j-VYhGO9sK2D2UzEmsEaAtsIEALw_wcB
Wij hebben deze echt super makkelijk in gebruik ook alleen