20 Reacties

vorig jaar

Ik heb een draagzak van Kiddly, vind het een hele fijne draagzak https://kiddly.nl/

vorig jaar

Dooky! Betaalbaar en super fijn

vorig jaar

Kijk even op vinted ;) hoor veel goeie dingen over de thula free to grow :)

vorig jaar

Ik heb een ergobaby embrace die ik nu gebruik. Daarnaast heb ik nog een thula free to grow voor als ze wat ouder zijn. Waarschijn zal ik daar rond de 6 maanden op over stappen

vorig jaar

De artipoppe, wel een flinke investering en er zijn ook goedkope welke hetzelfde systeem hebben. Maar echt een aanrader om je 2e kindje te dragen

vorig jaar

Hier een ergobaby adapt! Heel erg blij mee. Je kan ergens in een winkel gaan passen en eventueel via Vinted een tweedehandse aanschaffen.

vorig jaar

Ik gebruikte eerst een rekbare draagdoek omdat ze nog net te klein was voor de draagzak. Vond dat wel een hoop gedoe en zo'n ding knopen met een onrustige baby niet ideaal. Nu is ze groot genoeg voor de draagzak (tula free to grow) en wat een geweldig ding is dat. Ben hem gaan gebruiken toen ze zo'n 4 kilo woog. Ze zat er gelijk heel netjes in. Hier 2e hands gekocht voor 30 euro en ziet er prima uit. Welke je ook kiest, ik zou zeker marktplaats en vinted checken.

vorig jaar

Wij hebben ook de Tula Free to Grow inderdaad, echt heel fijn en ons zoontje van 4,5 kilo past er al heel mooi in :)

vorig jaar

Hier ook de Tula Free to Grow, echt fan van en mijn man ook! En de baby niet te vergeten ;)

vorig jaar

Ik heb net de mini monkey gekocht om kort thuis te gebruiken om wat taakjes te kunnen doen. Schijnt een hele makkelijke draagzak te zijn waar je je kindje snel in krijgt. Is ook goedkoop en klein opvouwbaar! Las er echt veel goede dingen over

vorig jaar

Ik heb de ByKay click carrier (nieuw gekocht). Heel erg tevreden mee, lekker zachte stof, en voelt fijn maar ook stevig. Mijn dochter vindt het ook heerlijk en ik ook! Bij andere dochter had ik een ergobaby adapt via Vinted. Die was me eigenlijk wat te stug en ruw voor zo'n kleine baby. Bijna niet gebruikt en toen weggegeven.

vorig jaar

Baby bjorn move is echt mega fijn. Super fijne zachte stof en ergonomisch voor je rug. De baby zit er heel stevig in en kan goed het hoofd bewegen. Ik ben er heel blij mee

vorig jaar

Reactie op heleentje1992

Ik heb de ByKay click carrier (nieuw gekocht). Heel erg tevreden mee, lekke ...
Deze hebben wij ook. Top ding

vorig jaar

Storchenwiege. Op Vinted al voor €25. Op de FB pagina draagliefde kun je ook veel informatie vinden en kijken draagconsulenten mee indien je dat wilt of je kindje goed zit

vorig jaar

Ik heb zelf een ergobaby embrace en een Tula Free to grow. Ik vind de ergobaby veel fijner zitten, hele zachte stof en gelijkmatige drukverdeling. Bij de Tula vind ik de schouderbanden een beetje gek zitten en vind ik de drukverdeling van het gewicht minder fijn. Het is een sluiting tussen de schouderbladen. De ergobaby is wel echt voor kleintjes, dus misschien is een ander model beter als je kindje al wat groter is. Onze baby vindt ze allebei even fijn en slaapt er heerlijk in!

vorig jaar

By kay tiny click. Je kan het ook per maand huren. Goede zak, ik vond alleen wel dat hij er echt goed inzat met maat 56-62. Maar handig in gebruik en ze zitten er goed in.

vorig jaar

Voor kleintjes een geweven of tricot doek, eens je het knopen onder de knie hebt (na 3-tal keer hadden wij het onder de knie) is het heel handig. Op 1 minuut heb ik hem geknoopt en op nog een volgende minuut zit baby erin. Vanaf maat 62/68 gebruik ik de bykay click deluxe. De rekbare doek die ik heb is ook van bykay. Beiden via Vinted gekocht!

vorig jaar

Reactie op PantasticPanda

Ik gebruikte eerst een rekbare draagdoek omdat ze nog net te klein was vo ...
Welke draagdoek gebruikte je ?

vorig jaar

Reactie op Michele2810

Welke draagdoek gebruikte je ?
Eentje van bykay