11 Reacties

8 maanden geleden

Heeft ie al een slaapzakje aan?

8 maanden geleden

Reactie op roeliieen

Heeft ie al een slaapzakje aan?
Ja!

8 maanden geleden

Uiteindelijk valt hij wel in slaap 馃槄

8 maanden geleden

Wij hebben het Nunki lakentje wat losser afgesteld zodat hij toch wat ruimte heeft om te draaien terwijl hij onder het lakentje ligt.. werkt bij ons prima..

8 maanden geleden

Reactie op Frummel Jan

Wij hebben het Nunki lakentje wat losser afgesteld zodat hij toch wat ruimt ...
En gaat jou kindje dan uiteindelijk wel slapen? Ik heb het idee dat mijn zoontje gewoon gaat spelen op zijn buik.

8 maanden geleden

Bij ons moest ze even zoeken zonder nunki lakentje, maar al snel viel ze in slaap op haar buik en nu ook haar zij. Geef het dus even de tijd!

8 maanden geleden

Onze dochter gaat ook ineens draaien. Op der knie毛n zitten enzo. Maar valt wel binnen 5 minuten op der buik in slaap. En slaapt dan heerlijk. Misschien idd even de tijd geven om zijn slaapositie te vinden

8 maanden geleden

En gaat jou kindje dan uiteindelijk wel slapen? Ik heb het idee dat mijn zo ...
Hij is max 10minuten druk met van alles om daarna (vaak) op z'n buik in slaap te vallen..

8 maanden geleden

Heel herkenbaar! Alleen bij ons valt hij na een tijdje niet in slaap helaas. Eerst spelen, draaien, daarna gaat het over in jammeren en uiteindelijk in huilen en met z鈥檔 hoofd tegen de spijlen aan knallen etc. Dan toch maar weer onder het nunki lakentje maar we willen er eigenlijk wel vanaf. We gaan de hele maand juni met hem reizen in een camper dus dan gaat ie in een slaaptentje slapen en daar past het nunki lakentje niet omheen helaas.

8 maanden geleden

Hier gestopt met nunki en het is even 20 mins woelen om dan in slaap te vallen. Helaas op buik ook hier

8 maanden geleden

Hier draait ie 鈥榮 nachts op zn buik en gaat dan huilen 馃檭 als je m terug draait slaapt ie zo weer verder. Hij kan prima terug rollen, maar doet dit dan gewoon niet.. dit is nu sinds een paar dagen zo en gebeurd zo鈥檔 2-8x per nacht en eindigt dan tussen ons in waar hij dan gewoon op z鈥檔 rug of zij blijft liggen 馃槄 hebben nog niet gevonden hoe we er voor kunnen zorgen dat ie niet op zn buik gaat draaien 鈥榮 nachts haha