23 Reacties

vorige week

Gewoon een open bekertje of glas. Onderweg en tussendoor de rietjesbeker van dr brown

vorige week

Reactie op Liana92

Gewoon een open bekertje of glas. Onderweg en tussendoor de rietjesbeker va ...
Zelf uit een open beker? Die van mij vind het nog t茅 leuk om zijn hand erin te doen of de inhoud om te kiepen 馃檮 we doen wel tijdens het eten open beker en zelf vasthouden. We hadden ook een 360 beker maar die lekt wat als je schudt en dat ging hij overal in het huis doen, je vond allemaal plasjes water

vorige week

Ik heb gewoon rietjes beker van kruidvat. Gaan de vaatwasser elke dag door gaan ze lekker koop ik nieuwe heb nog nooit een beker gevonden die niet lekt ;)

vorige week

Wij hebben de Nijntje rietjesbeker en we hebben een 360掳 beker. We oefenen ook met een gewone beker en dit gaat steeds beter. Ze doen dit op de opvang ook

vorige week

Nuby soft silicone flip it cup die lekt niet (tot nu toe)

vorige week

Een 360 beker. Hij lekt alleen als hij ermee gooit, verder niet

vorige week

360 munckin beker. En rietjesbeker van kruidvat. Zijn beide lekvrij. De 360 lekt wat als hij op de grond valt

vorige week

Reactie op soundofwaves

Zelf uit een open beker? Die van mij vind het nog t茅 leuk om zijn hand erin ...
Nee hoor ik houd het bekertje vast anders ligt het aan de andere kant van de kamer. De dr brown rietjesbeker heeft hier nooit gelekt en die gebruiken we al sinds hij 6 maanden is

vorige week

Beker tijdens eten en tussendoor of in de auto rietjes beker van dr brown zijn hele fijne vind ik

vorige week

Munchkin rietjes beker met verzwaring aan het rietje (te koop bij oa kruidvat) Munchkin 360 graden beker Heb nog een thermobeker met rietje van liewood waar hij goed uit drinkt Die eerste neem ik eigenlijk altijd mee voor onderweg

vorige week

Wij gebruiken de rietjes beker van dr brown, heeft nog nooit gelekt. Je hebt hier ook een 360掳 beker van

6 dagen geleden

Wij gebruiken de drinkfles met rietje van de Hema van 4,99. Lekt alleen wat als hij hem langer op de kop houdt. Maar dat is bijna nooit

6 dagen geleden

Reactie op minounou

Wij gebruiken de drinkfles met rietje van de Hema van 4,99. Lekt alleen wa ...
Dat doet die van ons dus wel, vind ie grappig, en gaat ie schudden dat er meer uitkomt. Doet ie dus ook bij de 360 beker 馃檮 kom steeds kleine plasjes tegen. Niet heel tof voor de vloer, dus ik moet steeds erbij blijven als die drinkt en dan de beker weer weg halen 馃槀

5 dagen geleden

Reactie op soundofwaves

Dat doet die van ons dus wel, vind ie grappig, en gaat ie schudden dat er m ...
Oke dat is inderdaad niet heel handig 馃槀馃

5 dagen geleden

Mijn dochter drinkt heel veel uit de rietjesbeker van philips avent. Thuis en onderweg. Af en toe proberen open beker maar steekt ook erg graag dr hand er in of kiept hem om of houd op de kop.

5 dagen geleden

Hier vooral de munchkin 360 graden beker. Onderweg een rietjes beker van Philips avent. Bij ons daar geen lekkages mee

5 dagen geleden

Reactie op JSvE

Mijn dochter drinkt heel veel uit de rietjesbeker van philips avent. Thuis ...
Ja, hier gaan wij in de zomer weer proberen met open bekers, dan kan het lekker buiten en is het minder erg als die wat nat wordt. Inmiddels een beetje klaar met pakjes wisselen en opruimen o.dat hij zijn beker na 3 sec alweer heeft omgekiept 馃檲馃ゲ
Thuis gewoon uit een glas. Onderweg wel rietjesbeker, maar als we ergens zijn ook gewoon uit een glas.

5 dagen geleden

Hele dag open beker, koffiemokje zonder oortjes. En onderweg de munchkin of slokjes uit onze waterfles

5 dagen geleden

Reactie op Lola28

Hele dag open beker, koffiemokje zonder oortjes. En onderweg de munchkin of ...
Hoe heb je de open beker geleerd? Hier giet hij alles dan zo zn nek in of gaat ermee schudden 馃く