224 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op •𝐃𝐑𝐄𝐀𝐌•
Zwanger of niet, als je contract verlengd dient te worden en je baas kiest ...
Dat weet ik. Maar dan mag ik haar opmerking toch raar vinden? Als ze mijn contract niet verlengen, best. Maar houd de opmerkingen over zwangerschap voor je als leidinggevende.
Dit topic is over rare opmerkingen en ik vond het een rare opmerking van haar. Daarom zet ik het hier neer. Ik werk zelf in arbo wereld dus snap prima hoe het werkt ;)
6 maanden geleden
Reactie op Toepies
Ah ja, dat maakt het wel anders inderdaad. Naar van ze. Je kunt er in inder ...
Nee precies! Maar als ze niet verlengen is het wat het is! Zonde van de energie die beide partijen er dan ingestoken hebben m.b.t. inwerken :)
6 maanden geleden
Reactie op sharon1010
“Hoe kan dat nou??!” Maar niet op een leuke manier
Wat zei je? Google maar.. pff sommige mensen
6 maanden geleden
Wij hebben aan het begin gehoord: was het gepland? En later: ben je wel blij?
6 maanden geleden
Geniet maar van de je slaap straks.... Ja Gerda ik ben nu al de helft van de nacht wakker maar ik zal er van genieten ... Straks sta je teminste op met een reden. Of de was het wel gewenst je lijkt helemaal niet blij? Sorry dat ik niet op een roze wolk zit Marjan...🙃🙃🙈
6 maanden geleden
Reactie op RPeter
Mijn collega’s noemen mij nu “hey mama” terwijl ik echt een serieuze baan h ...
Twee van mijn leerlingen (4mavo) hadden nadat ik het verteld had bedacht dat, wanneer ik niet snel genoeg zou reageren op een vinger of een ‘mevrouw’, ze me ‘mama’ gingen roepen (klas van 27 leerlingen). Kon ik alvast wennen dat je dan snel moet reageren.
Ik vond het hilarisch om eerlijk te zijn.
6 maanden geleden
Ik begon met 14 weken minder te werken ivm bekken instabiliteit. Dit op advies ook van de fysio en verloskundige. En natuurlijk in goed overleg op werk. Krijg echt van heel veel mensen naar me toe geslingerd. Oh nu al en je moet nog zo lang.
Ja alsof ik het leuk vind ofzo ik kies hier ook niet voor ofzo hé?! T is niet dat ik kies voor pijn hebben en niet meer kunnen werken. Als t aan mij lag ging ik ook gewoon fluitend door m'n zwangerschap en lekker werken tot m'n verlof.
6 maanden geleden
Reactie op babynummertwee
Ik begon met 14 weken minder te werken ivm bekken instabiliteit. Dit op adv ...
Hier dus precies het zelfde, helaas heeft mijn werk dus gezegd dat ik niet meer terug hoeft te komen en het contract nog tot oktober loopt en ik dus door betaald krijg vanuit uwv 🤓
6 maanden geleden
Reactie op LL82
Iemand zei tegen mij toen ik zei dat ik zwanger was; oh, echt? Ga je t wel ...
Yup dat komt omdat het vaak “niet gepland is” dat het dan maar weggehaald moet worden
6 maanden geleden
Reactie op Kimberley1995V
Wij hebben aan het begin gehoord: was het gepland? En later: ben je wel bli ...
Haha vooral dit, ben je er wel blij mee
6 maanden geleden
Nouuu de eerste opmerking is binnen hoor.
Mijn buurman (60+, hartstikke gezellige buurman verder), kijkt met open mond naar mijn duidelijk zwangere buik: "Ohhh je bent zwanger. WaS hEt GePLanD !? "
6 maanden geleden
Reactie op LL82
Iemand zei tegen mij toen ik zei dat ik zwanger was; oh, echt? Ga je t wel ...
Huh!?
Ik zou het gezicht willen zien als je dan antwoordt: Nee ik ga volgende week naar de abortuskliniek, lief dat je het vraagt, wil je misschien mee als mijn support?
6 maanden geleden
Toen wij de zwangerschap op sociale media hadden gezet, kreeg ik een reactie van iemand: Nu pas zwanger, ben blij dat mn kinderen 16 en 17 worden.
Wat een stomme opmerkingen, heb diegene gelijk bericht dat ik het een rare opmerking vind omdat iedereen zelf bepaald op welke leeftijd ze aan kinderen willen beginnen.
Wij zijn via het ICSI traject zwanger, waardoor het wat langer heeft geduurd. #ikben33jaar
6 maanden geleden
Reactie op Crocs lover
Geniet maar van de je slaap straks.... Ja Gerda ik ben nu al de helft van d ...
Inderdaad. Ik kon na mijn bevalling beter slapen dan toen ik zwanger was. En nu slaap ik weer slecht omdat het een tweeling is met de peuter erbij. Dat geen houding kunnen vinden snachts en pissen is echt kut.
6 maanden geleden
Mijn buurman vroeg wanneer ik ging verhuizen. Ben zwanger van een tweede. Hij heeft wel een punt. We hebben geen kamers voor de tweeling 🤣
6 maanden geleden
Ik heb het eerste trimester 24/7 kotsmisselijk rondgelopen, veel overgeven etc; 2 collega’s die nog nooit zwanger zijn gewrrst hadden toch wel met zn 2e bepaald dat ik heel slecht bezig was dat ik pas om half 10 echt at ipv 7 ochtend wnat dat is slecht voor de baby. Girll dan hang ik boven de wc HOE wil he dat ik dan eet.. heb er maar nietop gereageerd maar dacht vooral; wacht maar tot jullie zwanger zijn en de pech hebben zoveel misselijk te xijn/over te geven