29 Reacties

één maand geleden

Reactie op LottevdB1

Kan toch nog wel? Denk vooral wat je zelf fijn vindt, maar ik vind ons doch ...
Wij heb door een bevriend fotograafaat doen, ze vond wel spannend omdat zo klein is

één maand geleden

Reactie op starry94

Wanneer zouden jullie een newbornshoot plannen? Ik had hem in eerste instan ...
Wij hebben het toevallig vandaag gehad! Wat was het leuk!! Doen waar je jezelf goed bij voelt zou ik zeggen😊

één maand geleden

38+5 dochter woog 2940 en was afgevallen tot 2710, nu ook over de 3 kg

één maand geleden

Reactie op starry94

Wanneer zouden jullie een newbornshoot plannen? Ik had hem in eerste instan ...
Ik was met 21 dagen en hij paste net maat 44 nog Vind het juist wel mooi zo binnen maand na geboorte, maar is ook wat je eigen voorkeur is. Denk dat je op een foto niet veel verschil ziet tussen 3 of 4 weken :)

25 dagen geleden

Krijgen jullie extra checks in het ziekenhuis omdat ze met een laag geboortegewicht ter wereld zijn gekomen? Mijn tweeling is prematuur geboren, 34+1, en de kleinste van de meiden is bestempeld als dysmatuur omdat ze onder de 2 kilo woog met 1,8 kiilo. Ze krijgt elke zoveel maanden fysio, logo en kinderarts. De grootste meid woog 2,2 kilo en krijgt helemaal geen follow-up vanuit het ziekenhuis over haar ontwikkeling, terwijl de kleinste dat wel krijgt. Alleen 2x een afspraak bij de kinderarts voor de vroeggeboorte. Ik vind het maar een vreemd beleid 🤔

25 dagen geleden

Reactie op MamaEm

Krijgen jullie extra checks in het ziekenhuis omdat ze met een laag geboort ...
Wij krijg tot nu toe elke maand een check up. Ook omdat teveel gewicht verloren.

25 dagen geleden

Reactie op MamaEm

Wij krijgen geen extra controles. Misschien dat ze dat inderdaad alleen doen bij een bepaalde grenswaarde van gewicht of percentiel

25 dagen geleden

Reactie op MamaEm

Wij hebben extra controles ivm geboortegewicht onder de 2kg inderdaad, deze week als het goed is de laatste controle in het ziekenhuis, baby is nu bijna zes weken.