15 Reacties
2 dagen geleden
Wij gebruiken hem ook en zijn er echt mega blij mee!! Ik doe de nachten nu alleen, aangezien mijn vriend weer aan het werk is. Ik word vaak wakker voordat ze echt hard begint te huilen, dus loop dan snel op en neer, maar je houdt het nooit helemaal tegen dat je partner even wakker gaat worden denk ik.. en zij huilt dan echt max 1 min alleen zo snel heb je de fles klaar! Geen vervelende ervaringen met verkeerde hoeveelheden oid!
2 dagen geleden
Reactie op lizzysb
Wij gebruiken hem ook en zijn er echt mega blij mee!! Ik doe de nachten nu ...
Oké klinkt goed! Heb je advies hoe je dat ding goed ijkt?
2 dagen geleden
Reactie op lizzysb
Poeh nee m’n vriend heeft hem ingesteld maar die zei wel; veel geduld voor ...
Hahahaha nou dat is in ieder geval goed advies! 😂
2 dagen geleden
Wij gebruiken hem ook..
Vind het echt een uitvinding hoor!
Wij hebben een filmpje bekeken op internet en zo hebben wij hem geijkt.
Het is wel even een klusje en je moet er wat geduld voor hebben..
Maar hij is echt zo handig!
2 dagen geleden
Ik heb hem ook gebruik hem nu 19 maanden en ik heb een op YouTube het filmpje gekeken. Ook kan je heel makkelijk kunnen of het klopt door een boterham zakje in de trechter te doen en dan een flesje maken zo vang je de poeder op kan je het water wegen en uit het zakje kan je schepjes halen om te kijken of die daadwerkelijk zoveel schepjes heeft gegeven als hoort
2 dagen geleden
Reactie op Iris ♡
Wij hadden deze, welliswaar 1 keer gebruikt. Wat een k*t ding. Dus wij hebb ...
Welke heet waterdispenser gebruiken jullie? Kan je die afstellen op de juiste temperatuur?
één dag geleden
Wij hebben een heetwaterdispenser van Babymoov echt ideaaaaal voor de nachten en hebben een poedertoren klaarstaan. Vind het toch een fijn idee omdat je zo vaak leest dat de verhoudingen niet kloppen…. En op deze manier ben je binnen no time klaar met het maken van een flesje!
één dag geleden
Wij hebben een flessenwarmer draadloos. Ik neem hem mee naar de babykamer, daar zet ik de flessenwarmer aan en dan verschoon ik hem. Tegelijkertijd klaar en redt het prima zo alleen 😊
één dag geleden
Wij gebruiken gewoon poedertorens, magnetron en voor snachts doen we vlak voor bedtijd een thermosfles vullen tot iets rond de 50 graden. Zodra ik de fles maak temperatuur ik het water met mijn vriend zijn thermapen (bbq thermometer).
één dag geleden
Onze ervaring met de milkmaker is top! Echt ideaal. Eén druk op de knop en je hebt een flesje.
Ook zorgt dit voor minder verspilling, omdat je niet “per schepjes” een flesje maakt