7 Reacties

2 jaar geleden

Garnalen worden afgeraden vanwege het hoge gehalte aan kwik/lood geloof ik. Maar een keer in de zoveel tijd kan denk ik geen kwaad.. mcdonals zou ik sowieso niet eten馃ぃ

2 jaar geleden

Gefrituurde garnalen worden afgeraden en staat ook in de ZwangerHap app als niet veilig helaas.

2 jaar geleden

Big tasty mag gewoon (godzijdank) maar beter van niet ofcourse haha

2 jaar geleden

Garnalen beter niet idd, maar maccie mag gewoon heerlijk

2 jaar geleden

Ik eet zo nu en dan gewoon tempura garnalen, het schijnt dat de potenti毛le ijzerstapeling met name terug te vinden is in het darmkanaal van de garnaal namelijk. Een natuurproduct zoals een garnaal lijkt mij een betere keuze dan de mcdonalds, want die vele E-nummers die daarin zitten betekenen weinig goeds voor je kleintje

2 jaar geleden

Ik eet ook af en toe garnalen. Ik beperk het zeker maar 1x per maand eet ik ze toch. 4 stukjes van ebi garnalen sushi inderdaad heerlijk馃い met balans. Maar volgens zwangerhap is het beter van niet. Macdonalds mag gewoon! De eerste weken vaak geweest馃槄

2 jaar geleden

Garnalen worden tegenwoordig afgeraden vanwege de kwikniveau鈥檚 (en andere stoffen), maar er wordt ook op zwangerhap vermeld dat het schadelijk is bij regelmatig eten van vervuilde vis. Het is dus een afweging die je kunt maken. Ik zou het zelf wel bestellen, maar ik eet het misschien eens in de 2 a 3 maand. Mac is geen probleem.