18 Reacties

3 maanden geleden

Aah meis, heb geen tips helaas… maar voel met je mee 🩷

3 maanden geleden

Ik voel met je mee. Ondanks een zoontje van 1,5 jaar en man die vooral veel aan het werk is, ervaar ik vooral alsof ik alleen ben. Nu ben ik al aangepaste uren gaan werken omdat ik eerder ook al niet lekker ging blijft het ook maar aanhouden of zoiets… heel vervelend

3 maanden geleden

Het helemaal alleen doen is zo zwaar dat er geen einde aan lijkt te komen.. niemand waar je op terug kan vallen of die je eens vastpakt en zegt dat alles goed komt🥺

3 maanden geleden

Reactie op Tessabras

Het helemaal alleen doen is zo zwaar dat er geen einde aan lijkt te komen.. ...
Waar kom je vandaan? Ik wil je wel een dikke knuffel geven 🤭😘

3 maanden geleden

Hee! Mocht je contact willen je kan mij altijd een berichtje sturen. Sta open voor contact :) hopelijk voel je snel minder eenzaam

3 maanden geleden

Je mag mij ook altijd even contacten 😘 even gezellig kletsen als mama's onder elkaar dikke knuf

3 maanden geleden

Reactie op donna376

Waar kom je vandaan? Ik wil je wel een dikke knuffel geven 🤭😘
Etten-leur

3 maanden geleden

Reactie op Tessabras

Etten-leur
Ik uit Bergen op Zoom, ik wil best een keertje met je afspreken als je dat behoefte aan hebt. Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd 😉

3 maanden geleden

Reactie op Tessabras

Het helemaal alleen doen is zo zwaar dat er geen einde aan lijkt te komen.. ...
I feel you. Voel me precies zo ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Steentje133

Ik uit Bergen op Zoom, ik wil best een keertje met je afspreken als je dat ...
Lijkt me leuk

3 maanden geleden

Hoi Tessa, ik voel me ook zo, je mag me een berichtje sturen hoor!

3 maanden geleden

Reactie op Tessabras

Lijkt me leuk
Ik heb je een pb gestuurd 😉

3 maanden geleden

Hey! Heh, wat ontzettend naar voor je. Je eenzaam voelen is best een bekend begrip tijdens de zwangerschap. Ik spreek uit ervaring. Je kunt er ook goed over praten met je VK. Dat heb ik ook gedaan. Ze toonde heel veel begrip en probeerde mee te denken in oplossingen. Er zijn ook coaches die je kunnen helpen en ervaren zijn. Misschien is dat een optie voor je? Depresieve klachten moet je zeker serieus nemen. Het is vaak verder gevorderd dan je zelf doorhebt. Het sluipt er langzaam in. Liever teveel zeggen tegen je VK dan te weinig. Sterkte 😘 En vergeet niet, je bent niet alleen. 💜

3 maanden geleden

Reactie op charlottezandbergen

Hey! Heh, wat ontzettend naar voor je. Je eenzaam voelen is best een beken ...
Dankjewel🥺❤️

3 maanden geleden

Reactie op Mameef

I feel you. Voel me precies zo ❤️
Same!

2 maanden geleden

-reactie verwijderd- appgroepen zijn verboden!

2 maanden geleden

Reactie op Anoniemejongensmama

-reactie verwijderd- appgroepen zijn verboden!
Hi , Het aanmaken van whatsappgroepjes binnen ons forum is helaas niet toegestaan . In het verleden is het vaker misgegaan , denk aan stalking en oplichting . Wij willen hier liever geen onderdeel van zijn . We hebben wél een leuke chatfunctie waar je elkaar privé berichten kunt sturen . Je reactie word verwijderd. Liefs.

3 dagen geleden

Hoe gaat het met je?