25 Reacties
12 dagen geleden
Hey hey! Kun je de ballen nog een beetje hoog houden? Pittig he.. een tweeling en n peuter.. onze tweeling (nu 8 weken, gecorrigeerd 5) slapen ook nog lang niet door. Komen overdag om de 4.. snachts om de 3.. snap er geen snars van haha. Geprobeerd overdag meer te geven zodat ze snachts minder honger hebben maar komen gewoon.. dus dan zouden we ook veel te veel geven..
12 dagen geleden
Reactie op Kimke30
Hey hey! Kun je de ballen nog een beetje hoog houden? Pittig he.. een tweel ...
Hey! Overdag als ze niet slapen kan ik het een stuk beter hebben dan snachts.
Vandaag wel hun gewicht te horen gekregen, echt enorm gegroeid dus daarom blijven zs steeds om voeding vragen! Verklaart veel en zelfs de kinderarts was verbaasd over de groei. Meer drinken geven werkt niet voor het langer doorslapen helaas. Zolang ze tussen de voedingen slapen vind ik het nog wel te doen.
Maar zeker met een peuter erbij is rust in huis een uitdaging.
Je mag me altijd toevoegen hier of instant als je wil. Misschien kunnen we elkaar tips delen over tweelingen en peuters 馃槉
9 dagen geleden
Reactie op H1994
Heb hem gisteren besteld! Ik hoop dat het helpt. Vannacht de kleine op z鈥檔 ...
Nou het werkt perfect! Ik geef nu na 0.00 uur borstvoeding met het zaklampje van m鈥檔 telefoon aan onder een kleedje zodat die niet naar ons nachtkastje lamp kijkt. Die combinatie zorgt dat hij sneller en dieper slaapt! Vanochtend na 6 uur zelfs doorgeslapen tot half 10 馃ス! Hopelijk blijft hij dit een tijdje doen haha
9 dagen geleden
Reactie op H1994
Nou het werkt perfect! Ik geef nu na 0.00 uur borstvoeding met het zaklampj ...
Wat top! Zo fijn als die kleine lekker slaapt en je zelf ook wat meer slaap krijgt 馃檶馃徏 Inderdaad, nu nog stabiel doorzetten haha! Geniet van deze positieve ontwikkeling in ieder geval 馃