Hey! Het 1762738287 topic over baby's en slapen 馃槄
Ik lees zoveel comments over baby's die al 4/5 uur achter elkaar kunnen slapen.
Zijn er ook nog baby's die lang niet doorslapen want ik voel me daar nogal alleen in 馃檲 dus even mijn ei kwijt hier
Mijn meisjes zijn morgen 7 weken, gecorrigeerd 1 week oud. Ze krijgen overdag om de 3 uur flesvoeding, en savonds en snachts wanneer een speen niet meer werkt. Komt vaak neer op 21:00, 00:30, 04:00. En dan rekken tot minstens hopelijk 08:00 omdat we anders weer op teveel flessen uitkomen. Tussendoor ook vaak wakker worden voor een speen of knuffel. Verzorginf duurt in totaal 45 minuten, en afwisselen met 2 baby's snachts gaat nog niet.
Toch zou het fijn zijn als ze n茅t wat langer gaan slapen 馃槄 inmiddels hangen m'n wallen tot m'n knie毛n en moet ik om 6 uur weer paraat staan voor de peuter. Die overigens pas met 1,5 jaar doorliep op bv, maar bij haar kon ik de hele dag op bed luieren met maar 1 baby.
Lastig ook dat ik ze op de leeftijd van 1 week moet rekenen ipv 7 weken, niet weten wat ik van ze mag 'verwachten'.
Hopelijk slapen ze binnenkort in ieder geval van voeding tot coedinf snachts, dat zou al heel erg helpen.
Rant voorbij.
Succes mama's met baby's die ook niet van slapen houden 鉂わ笍