3 Reacties

13 dagen geleden

Lieve mama, wat naar dat jullie nu alweer in het ziekenhuis moeten liggen! Ook ik en mijn dochtertje hebben een paar dagen in het ziekenhuis gelegen, ik had toen het"geluk" dat de verpleegkundige de voeding van 3u voor mij deed zo kon ik iig even wat uurtjes rusten. En verder deed ik overdag genoeg dutjes, als je zoals nu zo ontzettend moe bent lijkt allles veel te lang te duren als je dan aan maanden slaaptekort gaat denken wordt je gek.....het zal niet altijd zoals nu zijn hoor, er zal steeds vaker een nacht tussen zitten dat je wat meer uurtjes slaapt krijgt.....en mssn ga je dan het nachtelijk knuffelen nog wel missen! Hou vol, vraag voor nu wat hulp om even op adem te komen en probeer te onthouden dat ook dit weer voorbij gaat!! Succes en beterschap

13 dagen geleden

Had jij heb GBs bactierie bij je ? Onze zoon heeft de eerste week ook in het ziekenhuis gelegen en daarna is het alleen maar drama geweest met huilen en in het ziekenhuis geven ze alleen maar aan dat het krampjes zijn Maar zelfs na de voeding is hij nooit stil altijd jammeren of stillentjes en me moeder hart zegt gewoon dat er iets niet klopt!!