5 Reacties
12 dagen geleden
21 oktober bevallen (eerste) en voel ook behoorlijke druk bij lopen. Daardoor nog heel beperkt. Volgende week afspraak met bekkenbodem fysio. Bloedverlies idd ook zo goed als gestopt.
12 dagen geleden
Ik ben 17-10 bevallen en herken me niet in wat jij zegt. Wel had ik 2 kleine hechtingen waar ik eerst nog wel wat last van had maar inmiddels is alles wel weer normaal aan de onderkant. Wandel ook weer hele einden en nergens last van. Zou wel even rustig aan blijven doen want ze de verloskundige zei tegen mij als ik een drukkend gevoel beneden had ik me echt rustig moest houden ivm verzakkingen.
11 dagen geleden
Mijn vk gaf aan dat dit heel erg verschilt per vrouw. Sommigen kunnen bij 6 weken alweer uren lopen, anderen vinden 10 minuten nog veel. Denk wel dat goede begeleiding van een bekkenbodem fysio voor sneller herstel kan zorgen.
11 dagen geleden
Ik zou persoonlijk je afspraak al eerder plannen en/of naar de fysio gaan.
Het verschilt heel erg per vrouw. Zo kon ik na 1 week alweer een grote ronde lopen, terwijl een vriendin na 8 weken nog steeds veel druk ervaarde. (Zij had vooral spijt dat ze niet eerder aan de bel had getrokken voor handige tips)