3 Reacties

20 dagen geleden

Ik ben zelf net weer thuis van 4 dagen ziekenhuis. Ik werd niet goed en had verschillende temperaturen. Van 39 naar 35 terug naar 36/37 en zo maar door. Ik bleek een ontstekingswaarde te hebben van 116. Dit is nu 54. Niet om je bang te maken maar ik bedoel er mee te zeggen: bel bij twijfel de dokter. Ik was toen 12 dagen past partum (schrijf je dat zo?!)😁

20 dagen geleden

Ik had met dag 8 post partum een temperatuur van 38 graden, hoge bloeddruk (130/90 - voor mijn doen hoog) en hoofdpijn. De verloskundige gebeld en die heeft me ingestuurd, waarna een nachtje ziekenhuis volgde. Ze hebben alles uitgesloten en gecheckt, waarschijnlijk waren bij mij de ontstekingswaarden te hoog omdat mijn lichaam reageerde op de stolsels die nog in mijn baarmoeder zaten. De volgende dag verloor ik namelijk veel bloed en een groot stolsel en was de koorts etc verdwenen.

20 dagen geleden

Ja 3 dagen na de bevalling had ik koorts van 38,5. Ik voelde me heel rillierig, super koud, niet lekker. In het ziekenhuis een bloedonderzoek gehad en had ook een verhoogde onstekingswaarde. Antibioticakuur van een week gekregen en alles was weer goed. Ik zou dus zeker even bellen bij twijfel!