11 Reacties
één maand geleden
Ik kruip meestal rond 22:00 uur mijn bed in. Mijn man blijft op en geeft 23:00 de fles. Dan legt hij erna onze zoon in de co-sleeper en gaat slapen. Onze zoon slaapt dan 3/4 uur door. En als hij honger heeft begint hij te mekkeren/ huilen dan ga ik eruit en geef hem de fles. Daarna komt hij weer na 3/4 uur en dan gaat mijn man eruit. Zo slaap ik toch nog zo'n 7 /8 uurtjes ( met een onderbreking) en kan mijn man van 23:00 tot +/- 07:00 slapen.
één maand geleden
Ik geef borstvoeding en onze oudste is 2 eb mijn man kan heel slecht over gebroken nachten en werkt ook deels weer dus ik doe de baby en dat werkt voor mij prima ook omdat ik big verlof heb en slaap wanneer kleine slaapt als dat lukt ... meestal doe ik nog huishouden want kan soms niet stilzitten haha
één maand geleden
Ik doe de nachten als hij moet werken en pak ik tussen haar slaapjes door ook even rust, als hij dan weer thuis is neemt hij haar over en kan ik zelf even weer een uurtje bijslapen 🥰
één maand geleden
Ik zou kijken waar jullie zelf goed op gaan. Ik ben een ochtendmens en mijn vriend een avondmens.
Mijn eerste kindje kreeg afgekolfde melk. Mijn vriend deed toen de avondfles en zelf ging ik vroeg slapen en deed dan de nacht of vroege ochtend fles.
Op die manier pak je allebei minimaal 6 uur slaap. Met een beetje geluk al snel meer.
één maand geleden
Bij ons zoontje deed mijn man vaak de voedingen van 12&3 uur ongeveer en ik dan vanaf 6 uur weer. Zo konden we allebei een aantal uur achter elkaar slapen. Indien nodig hielpen we elkaar natuurlijk. Mijn zoontje sliep overdag ook heel slecht dus ik kon overdag niet even erbij gaan liggen en moest echt in de nacht even slapen.
Mijn dochter, nu 5 dagen oud, krijgt afgekolfde melk per fles, we proberen nu weer een beetje afwisselend de voedingen te doen.
één maand geleden
Wij beginnen vaak samen in bed (al wel rond uur of 9 naar bed btw) en dan halverwege de nacht vertrekt soms 1 van ons beide naar de logeerkamer zodat diegene dan nog even een paar uurtjes onafgebroken kan maken. We kijken in de nacht zelf wie er behoefte aan heeft of het doorslapen harder nodig heeft. Werkt voor ons heel goed.