19 Reacties

7 maanden geleden

Wij hebben dezelfde ritme qua slaapjes en onze zoon is ook altijd tussen 6-6:30 klaar wakker. Heb ook van alles geprobeerd, maar toch blijft hij dezelfde tijd wakker worden. Ik denk dat het normaal is..

7 maanden geleden

Hier iedere dag om 05😉 Dus geen tips…

7 maanden geleden

Hier eerst weeeeken lang 5.00. Nu ineens 5.50. Zal wel weer een leuke fase zijn. Ik heb echt alles geprobeerd 🤣

7 maanden geleden

Hier ook, tussen 5:45 en 06:00. Denk een fase…hoop ik althans haha

7 maanden geleden

Hier ook

7 maanden geleden

Yep hier ook. Hij wordt vrolijk wakker, dus ik laat hem maar een half uurtje kletsen. Heeeeel soms valt hij dan zelf weer in slaap en zo niet, dan heb ik nog ern half uurtje dommeltijd 😛

7 maanden geleden

Hier ook. Rond kwart voor 6.. stomme is dat ie vaak nog best moe is of snel moe word. Soms met een beetje moeite slaapt ie nog verder.

7 maanden geleden

6 uur is helaas een zeer normale tijd voor kinderen. Valt weinig aan te doen. Pas als ze echt veel vroeger wakker zijn dan valt er wat aan te sleutelen.

7 maanden geleden

Hierook 🙈

7 maanden geleden

Hier ook.. wisselend tussen 5:15-6:00 pas 2x 6:23 dus ik had hoop maar helaas.. houdt t opzich wel goed vol tot eerste dutje tussen 9:00-9:30 valt hij dan in slaap.. zoooo lastig. Wil ook graag uurtje langer slapen

6 maanden geleden

Hier onrustig rond 5uur, sinds een paar dagen. Slaapt dan bij mij verder tot uur of half 8

6 maanden geleden

Een nacht van 11 uur slaap is heel normaal voor baby’s. Je zou dus kunnen proberen om hem later dan 19.00 in bed te leggen. Dat kun je dan doen door de wakkertijden iets in te korten want die zijn best lang voor deze leeftijd. , bijv naar 2,5 uur en door dan rond 16.30-17.00 nog een powernap te laten doen. Dan kan hij rond 20.00 naar bed.

6 maanden geleden

Hier al 4 jaar om 6:00 stipt kinderen naast mijn bed. Helaas een normaal tijdstip voor kinderen.

6 maanden geleden

Reactie op sabvf

Een nacht van 11 uur slaap is heel normaal voor baby’s. Je zou dus kunnen p ...
Een kortere wakkertijd kan op deze leeftijd juist zorgen voor hazenslaapjes. De tijden die ze nu gebruikt zijn prima. Een 3e dutje of powernap is ook heel lastig rond deze leeftijd. Die word meestal geweigerd.

6 maanden geleden

Als je baby in de middag maar een uurtje slaapt is de tijd tussen het laatste dutje en 19u misschien ook wel te lang. Heb je geprobeerd om je baby rond 18u op bed te leggen? Misschien is je baby einde vd dag oververmoeid en werkt dat juist vroeg wakker worden in de hand. Maarja... misschien ook niet. Met die baby's weet je het gewoon niet he 🤣 wat een gepuzzel.

6 maanden geleden

Kan evt helpen eerder naar bed te doen, merk dat bij mij ze vroeg moe zijn maar dan juist beter lang slapen dan wanneer ik ze laat naar bed doe

6 maanden geleden

Is het al wat beter geworden? Hier nog niet.. denken combi van 8 maanden slaapregressie en sprongetje?

6 maanden geleden

Reactie op Dien28

Is het al wat beter geworden? Hier nog niet.. denken combi van 8 maanden sl ...
Gister wakker moeten maken maar vanmorgen 5:20 😢 en weekend ook.. zooooo vreemd en overdag was t vandaag en gister ook niet best

6 maanden geleden

Hebben wij ook en geef hem dan vaak 60ml en dan slaapt ir meestal nog 30-60min… hij vraagt er niet om hoor. En werkt ook niet altijd.