9 Reacties

8 dagen geleden

Ik had er een week na mijn bevalling nog last van, ook druk van onderen alsof er iets tussen je 2 benen hangt. Inmiddels 3 weken nu na mijn bevalling en nu voel ik helemaal niks meer en de hechtingen zijn ook opgelost. Dus het is normaal dat je er na een week nog last van hebt

8 dagen geleden

Reactie op GulleWind262032

Ik had er een week na mijn bevalling nog last van, ook druk van onderen als ...
Ah fijn om te horen dat het nu over is!! Had jij ook dat lopen en staan heel zeer deed en het liefste meteen weer wilde liggen? Ja het lijkt idd dat er paar kilo daar naar beneden aan hangt..

8 dagen geleden

Reactie op Daisy19933

Ah fijn om te horen dat het nu over is!! Had jij ook dat lopen en staan hee ...
Ja idd bij teveel lope en lang staan voelde ik mijn hechtingen wel pijn doen. Ook bij langdurig zitten en dan als ik weer moest opstaan deed het ook echt pijn.

8 dagen geleden

Oh precies zelfde hier! Ben onderhand 6 weken verder en nog steeds druk gevoel echt zo naar

8 dagen geleden

Reactie op mersancar

Oh precies zelfde hier! Ben onderhand 6 weken verder en nog steeds druk gev ...
Ahh nee! Is t wel stuk minder geworden?

8 dagen geleden

Ik had ook na een week ineens enorm veel pijn, dat ik ook de hele dag eigenlijk alleen maar op bed kon liggen. Mijn verloskundige zei dat dat echt hoorde bij dag 7, volgens haar is het een teken dat het aan het genezen is. Dagen erna knapte het steeds meer op bij mij.

8 dagen geleden

Blijkbaar een herkenbaar ding. Ik heb er ook last van (gehad). Ben 5 weken geleden bevallen en merk nu dat t echt minder aan t worden is. Dit zal toch wel bij iedereen verschillen. Ook afhankelijk van hoe je bevalling is gegaan en of je bent gescheurd ofzo denk ik

8 dagen geleden

Dit had ik bij mn eerste. Veel rust nemen. Met 6 weken was ik naar de bekkenbodem fysio en toen met oefeningen na een half jaar helemaal weg.

8 dagen geleden

Inmiddels slaapt hij al meer dan 20 minuten aan 1 stuk dit voelt als een kleine overwinning 🥴