14 Reacties

6 dagen geleden

Heb je speen 4 al geprobeerd? Dit is een snelle speen. Mijn kleintje deed eerst anderhalf uur over een flesje. Nu met deze is die binnen een paar minuten leeg.

6 dagen geleden

Reactie op saevanoosterhout

Heb je speen 4 al geprobeerd? Dit is een snelle speen. Mijn kleintje deed e ...
Zorg overigens ook dat het gaatje wat in de speen zit, op het “gaatje” van het witte opzet stuk zit. Dit voorkomt de belletjes uit de fles. Net als de filter die erin zit. Zo geen buik krampjes

6 dagen geleden

Dit hebben wij ook in het begin gehad, zelfs met het doorprikken van het speentje niet. Wij hebben de fles snel geruild voor een ander merk.

6 dagen geleden

Hadden wij ook, snel overgestapt op de Browns, heel jammer, want staa n nu 4 avent flessen voor Jan lul in de kast😅

6 dagen geleden

Hetzelfde probleem hier, hij deed wel 50 min over een fles en dan nog niet op. Ook overgestapt op Dr Brown's

6 dagen geleden

Ja, uit Philips avent natural response druppelt inderdaad niets als je het flesje ondersteboven houdt. Dat hoort zo. De kleine moet het echt zelf doen en kan daarmee (is de gedachte erachter) zelf bepalen hoe snel hij/zij drinkt etc. In het begin deed hij er echt heel lang over, maar ook aan de borst dronk hij niet effectief. Uiteindelijk kreeg hij het door en nu werkt het perfect, gebruiken nog de 0m+ speen. Heb voordat hij er goed uit ging drinken een grotere speen geprobeerd en andere flessen, maar daarmee ging hij echt teruggeven en soms spugen. Dus hier lijkt het de aanhouder wint? Als hij er zelf uit drinkt hoe lang doet hij dan over een fles? Hier is het nu ongeveer 15 a 20 minuutjes voor 70 tot 100 ml. Wellicht wel een grotere speen gebruiken als het echt veel te lang duurt?

6 dagen geleden

Reactie op Hibiscus

Ja, uit Philips avent natural response druppelt inderdaad niets als je het ...
Hij zuigt wel maar na 10 minuten is er nog niks uit

6 dagen geleden

Reactie op minounou

Hetzelfde probleem hier, hij deed wel 50 min over een fles en dan nog niet ...
Hier ook...nu fles difrax...fijne fles

6 dagen geleden

Ja dit schijnt door de nieuwe lijn spenen te komen

6 dagen geleden

Dr brown is een goede fles.

6 dagen geleden

Reactie op dionne-12

Hij zuigt wel maar na 10 minuten is er nog niks uit
Hm, misschien lukt het dan gewoon niet en is het niet de meest geschikte fles voor hem. Wij hadden dat met de dr browns fles.

6 dagen geleden

Reactie op minounou

Hetzelfde probleem hier, hij deed wel 50 min over een fles en dan nog niet ...
Hier precies hetzelfde! En tussendoor moesten we hem steeds wakker houden. Ook overgestapt naar dr brown

6 dagen geleden

Ja ze moeten er echt voor werken. Mijn baby had daar de energie niet voor en toen ook op advies logo naar dr brown gegaan. Dat gaat echt een stuk makkelijker. Wij hebben inmiddels borstvoeding opgebouwd en ze weigerde op een zeker moment de fles compleet. Toen de avent weer eens geprobeerd en daar drinkt ze nu juist super uit. Het lijkt wel echt een heel stuk meer op drinken aan de borst dan de dr brown.

6 dagen geleden

Ik heb dit probleem totaal niet met de avent flessen gelukkig