Ik ben nu 2,5 week geleden bevallen. Gisteren ging ik een stukje wandelen met de wagen (had dit al eerder gewandeld), ongeveer 15 minuten. Toen ik thuis kwam kreeg ik enorme buikpijn laag onderin mijn buik. Echt een stekende schietende pijn. Met ibuprofen en paracetamol werd de pijn uiteindelijk dragelijk. Maar ik heb vandaag nog steeds pijn in mijn hele buik. Herkent iemand dit? Ik twijfel of er iets met mijn baarmoeder is, of kan het een soort spierkramp/spierpijn zijn in de buik na wandelen?
Mijn kraamverzorgende vertelde dat de banden nog aan de baarmoeder kunnen trekken tijdens/na wandelen. Maar het feit dat je ibuprofen nodig hebt om de pijn draaglijk te maken lijkt mij wel erg hiervoor. Ik zou ook even de verloskundige bellen!
Ik zou bellen. Ben 10 dagen geleden bevallen en gisteren avond repetitie gehad voor de show van zaterdag. 2,5 uur dansen , zingen en lopen. Vloeide alleen meer maar geen pijn
Ik heb elke keer na het wandelen precies hetzelfde, alleen niet zo heftig dat ik er ook wat voor slik.
Wel dat ik de hele dag een drukkend gevoel heb onderin
Nou, ik blijk een ontsteking van mijn baarmoeder te hebben. Ik had al continu zeurende buikpijn maar niet zo heftig als na die wandeling gister. Maar had ook vreemde afscheiding en die combinatie bracht de dokter tot een baarmoeder ontsteking. Ik heb er antibiotica voor gekregen. Toch maar goed dat ik heb gebeld.