8 Reacties

vorig jaar

Ik heb zowel de phillips avent sterilisator in huis als de fleswarmer de sterilisator vorige week voor de eerste keer gebruikt en binnen 40 minuten was alles gesteriliseerd (dat duurde ongeveer 10 minuten) en gedroogd (dat duurde ongeveer een half uurtje) de fles warmer nog niet geprobeerd omdat de kleine er nog niet is

vorig jaar

Reactie op LauraLove

Ik heb zowel de phillips avent sterilisator in huis als de fleswarmer de st ...
Oh en ik heb ze via amazon besteld omdat je daar iets minder betaald voor een nieuwer model dan bv baby dump of bol

vorig jaar

Alecto bf55!

vorig jaar

Steriliseren hoeft alleen voor eerste gebruik, daarna voldoet afwassen (of evt vaatwasser) Ookal kies he ervoor om de flesjes te blijven steriliseren, moet je ze nog eerst afwassen dacht ik? Ik deed bij de eerste de flesjes uitspoelen en iedere avond in de vaatwasser, waren ze volgende dag ook droog. Ging prima :)

vorig jaar

Reactie op S_2021

Steriliseren hoeft alleen voor eerste gebruik, daarna voldoet afwassen (of ...
Dat klopt, de reden dat ik sterilisator gehaald is omdat we 3 katten hebben en ik vindt het fijn geen kattenharen aan m'n bestek te hebben, dus dat zal de kleine ook niet heel lekker vinden in de fles of op der speentje 馃槄

vorig jaar

Reactie op LauraLove

Dat klopt, de reden dat ik sterilisator gehaald is omdat we 3 katten hebben ...
Hier precies om dezelfde reden een sterilisator haha

vorig jaar

Hahaha dat is inderdaad een extra topping die achterwege gelaten mag worden 馃槅

vorig jaar

Ik heb ook heel erg getwijfeld maar vind de recensies op verschillende site niet goed en negatief. Zoals de losse vaatwastabletten die je erbij moet kopen zijn niet goedkoop. Ook geeft die vaker een foutmelding waardoor je soms 2 tabletten moet gebruiken. Je kunt 4 flesjes tegelijk wassen Ik heb net dr. Brown sterilisator besteld. Is nu in de aanbieding bij babydump. Even afwassen met hand of vaatwasser en dan in sterilisator die ook droogt.