22 Reacties

één maand geleden

Ben ook benieuwd ik krijg woensdag een ballon. Ga jij erna ook voor weeopwekkers of dat niet? Ik wil het liefst afwachten tot het zelf op gang komt

één maand geleden

Ik heb vanmorgen een ballon gekregen. Morgen ochtend moet ik me melden om te kijken of er genoeg ontsluiting is en dan breken ze mijn vliezen en geven ze opwekkers na een uurtje. Vond het totaal niet pijnlijk, de eendebek is even vervelend maar het is echt zo gepiept

één maand geleden

Hi! Ik ben vorige week bevallen na een inleiding met een ballon. Na het ballonnetje had ik 4cm ontsluiting, zijn mijn vliezen gebroken en ben ik aan de weeenopwekkers gegaan. Mijn bevalling heeft 30 uur geduurd vanaf het moment dat mijn vliezen gebroken waren!

één maand geleden

Ik mag de ballon morgen overslaan, maar ze gaan morgen wel de vliezen breken dan wil ik uurtje of 2 wachten kijken of de weeen van zelf komen anders ook weeenopwekkers. 🍀 heel veel succes morgen!! 💕

één maand geleden

Reactie op MelissaSignet

Ik mag de ballon morgen overslaan, maar ze gaan morgen wel de vliezen breke ...
Ik ga inderdaad ook wachten tot de weeën vanzelf komen. Hopelijk wel, maar bij jou dus nu ook dit besloten?

één maand geleden

Ik heb toevallig vandaag ballontje gehad, vond het onprettig maar geen pijn. De pijn kwam vooral daarna, morgen kijken of ik genoeg ontsluiting heb zo ja gaan ze me vliezen breken

één maand geleden

Reactie op marije20242024

Ik ga inderdaad ook wachten tot de weeën vanzelf komen. Hopelijk wel, maar ...
Ja klopt, niet helemaal volgens planning maar goed merk dat het nu mentaal wel zwaar wordt dus blij als morgen achter de rug is 🍀 jij ook heel veel succes! 😘

één maand geleden

Reactie op MelissaSignet

Ja klopt, niet helemaal volgens planning maar goed merk dat het nu mentaal ...
Snap ik helemaal mentaal doet dit ook veel. Willen allemaal het beste voor die kleintjes! Snel knuffelen met ze

één maand geleden

Reactie op marije20242024

Ben ook benieuwd ik krijg woensdag een ballon. Ga jij erna ook voor weeopwe ...
Ik zou dan woensdag weer geen gaan om de vliezen te breken als ik genoeg ontsluiting heb en dan is t afwachten of het vanzelf opgang komt of dat er wee opwekkers nodig zijn

één maand geleden

Reactie op baby2onthewayy

Ik heb vanmorgen een ballon gekregen. Morgen ochtend moet ik me melden om t ...
Dat stelt me gerust! Dankjewel🥰 hoe is het nu met je? Merk je iets van krampen?

één maand geleden

Reactie op jessichuuu

Hi! Ik ben vorige week bevallen na een inleiding met een ballon. Na het bal ...
30 uur! Jeetje wat een kracht heb je dan gehad! Ik hoop dat toch echt niet.....

één maand geleden

Reactie op MelissaSignet

Ik mag de ballon morgen overslaan, maar ze gaan morgen wel de vliezen breke ...
Dankje!

één maand geleden

Reactie op hazelnootje

30 uur! Jeetje wat een kracht heb je dan gehad! Ik hoop dat toch echt niet. ...
Het was inderdaad echt pittig. Moet er nog een beetje van bijkomen! Ik duim voor jou dat het sneller gaat 🍀💖

één maand geleden

Reactie op hazelnootje

Dat stelt me gerust! Dankjewel🥰 hoe is het nu met je? Merk je iets van kra ...
Ja, heb nu wel echt heftige krampen sinds 1.5 uur, de hele dag eigenlijk weinig last gehad..

één maand geleden

Reactie op baby2onthewayy

Ja, heb nu wel echt heftige krampen sinds 1.5 uur, de hele dag eigenlijk we ...
Hou vol🥹🤞 gedachte dat we bijna ons kindje gaan ontmoeten

één maand geleden

Hi dames! Hopelijk gaat het goed met jullie 🙏 Ik had vandaag een afspraak in het ziekenhuis en heb voor volgende week een afspraak gemaakt voor het plaatsen van een ballon katheter bij 40+6 weken. Met hoeveel weken hebben jullie dit gekregen? Ik vind het best spannend allemaal omdat ik heb gehoord dat inleiden pijnlijker is dan wanneer het op de natuurlijke manier komt. Kunnen jullie hier toevallig iets over zeggen?

één maand geleden

Reactie op Sophia333

Hi dames! Hopelijk gaat het goed met jullie 🙏 Ik had vandaag een afspraa ...
Ik ben nu net terug uit het ziekenhuis van het plaatsen van de ballon met precies vandaag 40 weken. Het plaatsen van de ballon zelf merkte ik in eerste instantie weinig van pas na het opvullen met water merkte ik soort menstruatie krampen. Echter het inwendige onderzoek voor het plaatsen heb ik wel echt als pijnlijk ervaren maar de pijn was nog wel te doen, vergelijkbaar als mijn zwaarste menstruatie dag was het. Helaas bij het inwendige onderzoek en met het zetten van de eendenbek ook wat van de baarmoederwand beschadigd waardoor k best wat bloedverlies had. Maar al met al was het prima te doen. Ballon geeft nu vooral wat druk en menstruatie achtige krampen in me onderrug. Wat bleek voordat de ballon werd gezet was ongemerkt van mijzelf al 3cm! Ze konden me vliezen dus eigenlijk al breken maar ze legde uit dat hoe meer ontsluiting hoe makkelijker en soepeler de bevalling is na het breken van de vliezen, dus toch gekozen ballon te laten zetten. Voor nu thuis afwachten wanneer de ballon eruit valt en dan morgenochtend vroeg de vliezen breken😱🙈😊🩵 bijna ons mannetje ontmoeten

één maand geleden

Reactie op hazelnootje

Ik ben nu net terug uit het ziekenhuis van het plaatsen van de ballon met p ...
Succes!! 🩵

één maand geleden

Bij mij om 16.00 ballonnetje geplaatst en 00:30-3:30 enorme krampen gehad en toen heb ik op het belletje geklikt omdat ik het niet meer trok, zodat ze naar me toe kwamen. Had toen al 4cm ontsluiting en begon bij 0cm. Moest in ziekenhuis blijven ivm tweeling bevalling . Het zetten was niet echt een fijn gevoel..

één maand geleden

Vanmiddag om 14.00 een afspraak om te kijken of ik een ballon nodig heb of niet. Voor morgen staat de inleiding gepland. Best veel spanning voor alles. Maar vooral ook angstig voor de ballon.