Lieve mama's,
Ik heb zooo veel trek in sushi, maar niet veggie. Sushipoint heeft een vegan menu, hebben jullie deze al geprobeerd? Is het worth it?
Thank youuu
Sushi van sushipoint vegan niet mijn favoriet. Ze hebben bijv spicy salmon&lemon ebi. Is lekker 1 of 2, maar niet 8 van beide. Toevallig 2 weken geleden geprobeerd. Een combi met veggie sushi (bijv met crispy rollls ofzo, vind ik wel echt super lekker.
Ik heb het niet aangedurfd omdat ik niet weet of ze goed opletten qua bereiding (zelfde plank, mes of handen wassen etc). Mijn zusje heeft laatst voor mij een vegetarische sushi bowl gemaakt wat echt heel makkelijk bleek te zijn. Ga ik zelf ook een keer maken!
Ik heb ooit op het punt gestaan om vega sushi te eten. Ik vroeg aan de kok (van plus min 17) of ze de sushi op aparte snijplanken maken en hij zei van niet maar dat wel kon doen 😅 Vervolgens zag ik hem het mes schoonmaken met een doek, Inplaats van de kraan. Ik besloot daardoor toch even over te slaan. Ik durf het nu alleen aan bij een echt goed restaurant. En dan niet iets als sumo. Ik herken de craving 🥲😍
Ik weet wel dat er plekken zijn waar ze boxen hebben voor dames die zwanger zijn. Rolls met kip en doorbakken beef kan je sowieso nemen.
Ik heb hun vegan rolls nog niet geprobeerd maar het klinkt wel goed... lemon ebi en spicy zalmon