10 Reacties

2 jaar geleden

Je kan die met surimi er in ook nemen. Ik maak ook wel eens zelf en dan bak ik de zalm gewoon

2 jaar geleden

Reactie op leonieh01

Je kan die met surimi er in ook nemen. Ik maak ook wel eens zelf en dan bak ...
En natuurlijk sushi met kip

2 jaar geleden

Zolang er niks rauw is kan je in principe alle sushi eten. Als het maar goed gaar gebakken/gefrituurd is kan een keertje echt geen kwaad.

2 jaar geleden

Sushi van sushipoint vegan niet mijn favoriet. Ze hebben bijv spicy salmon&lemon ebi. Is lekker 1 of 2, maar niet 8 van beide. Toevallig 2 weken geleden geprobeerd. Een combi met veggie sushi (bijv met crispy rollls ofzo, vind ik wel echt super lekker.

2 jaar geleden

Je kan vragen of er een speciale kaart is voor zwangeren. Heel vaka hebben ze een kaart en daaruit kun je kiezen

2 jaar geleden

Ik heb het niet aangedurfd omdat ik niet weet of ze goed opletten qua bereiding (zelfde plank, mes of handen wassen etc). Mijn zusje heeft laatst voor mij een vegetarische sushi bowl gemaakt wat echt heel makkelijk bleek te zijn. Ga ik zelf ook een keer maken!

2 jaar geleden

Ik heb ooit op het punt gestaan om vega sushi te eten. Ik vroeg aan de kok (van plus min 17) of ze de sushi op aparte snijplanken maken en hij zei van niet maar dat wel kon doen 😅 Vervolgens zag ik hem het mes schoonmaken met een doek, Inplaats van de kraan. Ik besloot daardoor toch even over te slaan. Ik durf het nu alleen aan bij een echt goed restaurant. En dan niet iets als sumo. Ik herken de craving 🥲😍

2 jaar geleden

Ik weet wel dat er plekken zijn waar ze boxen hebben voor dames die zwanger zijn. Rolls met kip en doorbakken beef kan je sowieso nemen. Ik heb hun vegan rolls nog niet geprobeerd maar het klinkt wel goed... lemon ebi en spicy zalmon

2 jaar geleden

Mijn zusje is bij de vegan sushi bar in Amsterdam geweest. Vond ze heel lekker! Leuk voor een dagje weg?

2 jaar geleden

Ik heb die van sushipoint op en vond em heerlijk! Begon bijna te twijfelen of het geen echte zalm of garnaal was wat er in zat.