18 Reacties

10 maanden geleden

Jaah dit vind ik ook idd maar ik ging gister naar de etos voeding halen maar nu is die dus weer niet leverbaar zoals pas ook was toen die is veranderd vind het heel raar dat het 2 keer in korte tijd niet leverbaar is omdat er 'iets' mee is🙈

10 maanden geleden

Hier is vorige week ook al eerder een topic over gemaakt, helaas is het dus echt zo..

10 maanden geleden

Reactie op Britta26

Hier is vorige week ook al eerder een topic over gemaakt, helaas is het dus ...
Dat wist ik niet. Ik had gezocht op "Etos melkpoeder" en kon niks vinden. Vandaar dat ik dacht om het te vragen. Ik zal op zoek gaan naar de topic. Wat was de titel ervan?

10 maanden geleden

Wat bij ons heel goed helpt is even kort roeren met een vork

10 maanden geleden

Jaah dit vind ik ook idd maar ik ging gister naar de etos voeding halen maa ...
Ik werk bij Etos. De eerste keer zijn ze veranderd van leverancier. De reden dat het nu niet verkocht mag worden is omdat er een drukfout op de verpakking staat waardoor er verkeerde informatie op de verpakking kan staan. De poeder zelf vormt geen risico, enkel de verpakking is het probleem dit keer 😢

10 maanden geleden

Reactie op Lieke1515

Ik werk bij Etos. De eerste keer zijn ze veranderd van leverancier. De red ...
Jah dat is echt heel vervelend 😪

10 maanden geleden

Bij het ah huismerk precies het zelfde verhaal, las in het topic over de ah voeding dat er dus wel 2 andere ingrediënten op de verpakking stonden…

10 maanden geleden

Ja als ik de twee verpakkingen (oud en nieuw) met elkaar vergelijk lijkt er echt wel e.e.a. veranderd. Ben zelf geen held in ingredientenlijsten lezen/uitpluizen maar ik zal zo een foto plaatsen van de twee overzichten. Ik vind het vooral erg storend dat Etos nergens iets erover meldt. Waarom het niet leverbaar is (geweest) en vooral ook waarom de samenstelling veranderd is. Na maanden van krampjes ben ik nogal huiverig als het op voeding/darmen aan komt..

10 maanden geleden

Deel1

10 maanden geleden

Deel2

10 maanden geleden

Ik heb hier van de week Etos over benaderd, want bij ons klontert het ook enorm! Terwijl het bij de oude niet was. Dit stuurde ze terug: Hi, het spijt me te horen dat de nieuwe zuigelingen voeding niet aan uw verwachtingen voldoet. De ingrediënten zijn hetzelfde, maar we hebben naast GOS, dat al in de oude samenstelling zat, nu ook FOS toegevoegd. Vezels hebben een goede werking voor je darmen, omdat ze de darmbacteriën helpen. GOS is de eerste soort vezel, die in kleine hoeveelheden in moedermelk zit. FOS is de plantaardige versie hiervan.

10 maanden geleden

Reactie op Vieve155

Deel2
Stuk minder suikers valt mij op

10 maanden geleden

Reactie op JustSome1

Dat wist ik niet. Ik had gezocht op "Etos melkpoeder" en kon niks vinden. V ...
Ja geeft ook niks, daar waren overigens ook niet heel veel reacties op. Maar het is in ieder geval dus meer mensen opgevallen! Je kunt hem vinden als je zoekt op Etos 😊

10 maanden geleden

Weet iemand wat er na de voeding van de ah het meeste op die van de etos lijkt?

10 maanden geleden

Weet iemand wat er na de voeding van de ah het meeste op die van de etos li ...
Dit volg ik even. Heb dezelfde vraag

10 maanden geleden

Reactie op Bloembak0007

Dit volg ik even. Heb dezelfde vraag
Ik heb nu de kruidvat voeding gehaald omdat het op was en ik moest wat maar ze gaat hier heel goed op alle flessen gaan leeg en ze is heel tevreden😊

10 maanden geleden

Ik heb nu de kruidvat voeding gehaald omdat het op was en ik moest wat maar ...
Wij zijn ook over gestapt op kruitvat maar er blijven heel veel klontjes in zitten. Als het oplost blijft het bij ons heel poederig aanvoelen niet echt melk zoals bij de Etos & Ah.

10 maanden geleden

Reactie op G3artsje

Wij zijn ook over gestapt op kruitvat maar er blijven heel veel klontjes in ...
Owhh ik vind hem wel aardig hetzelfde! Maar je kun even met een vork erin roeren dan krijg je ook geen luchtbelletjes en werkt goed!