13 Reacties
één maand geleden
Gefeliciteerd!! Ja begrijp je helemaal. Wij werden ingeleid omdat de dame groot was en zou gewoon op de normale manier zijn ook. Hadden we bijna alles doorstaan bleek ze niet te zakken en duurde al 26 uur dus mevrouw haar hartslag ging ook niet goed meer werd het ook een keizersnede.
één maand geleden
Ooh het eerste stuk is zo herkenbaar! Bij mij ging het net zo 😰
Bij mij is het wel geëindigd met een vaginale bevalling , maar het begin was precies hetzelfde. Op 17 oktober begonnen bij mij de weeën en op 20 oktober ben ik pas bevallen. En ook van thuis naar medisch vanwege meconium houdend vruchtwater.
Mijn hele verhaal staat in het beval verhaal topic.
één maand geleden
Heel herkenbaar verhaal, ik had ook rugweeën en heb vanaf zaterdag 12 oktober om 3 uur snachts tot maandag 14 oktober 16:15 doorgelopen. Ik kon niks anders dan lopen, was helemaal uitgeput...omdat ik sinds zaterdag 11:00 niet geslapen had.
Uiteindelijk wilde ik ook pijnstillers omdat ik zo moe was en de pijn echt niet meer oke was. Bij mij hebben ze alleen niet gehandeld naar wat ik aangaf terwijl ik echt aan het janken was van vermoeidheid en uitputting. Toen op mijn aandringen hebben ze toch het ziekenhuis gebeld,, maar toen moesten eerst mijn vliezen gebroken worden omdat er een vermoeden van meconium houdend vruchtwater was en dat zou bepalen in welke ziekenhuis ik terecht kwam. Ik had gevraagd of dat niet in het ziekenhuis zelf kon omdat ik bang was voor een weeën storm, en ik dat echt niet meer aankon. Maar het moest perse thuis. vruchtwater was oke, maar toen gebeurde het volgende door het breken van mijn vliezen ging het opeens heel snel en had ik in het ziekenhuis 10 cm ontsluiting en kwam ik niet meer in aanmerking voor pijnstilling...daar nog 2 uur doorgelopen met persweeën die niet effectief waren, waarschijnlijk omdat ik zo op was. Uiteindelijk weeën opwekkers gekregen en toen was hij er binnen een uur. Helaas kachelde hij naar 5 min in en moest die mee met de kinderarts in conveuse (waarschijnlijk een moeilijke start door de duur van de bevalling en mijn uitputtend). Uiteindelijk dus een 37 urige bevalling en 53 wakker, ik had me op veel scenario's ingesteld maar dit niet.
Ik ben blij te lezen dat je er positief op terug kijkt en ook wel fijn te lezen dat ik niet de enige ben waar die rugweeën gelijk vanaf het begin zo intens en frequent zijn geweest, ik kon op het laatst bij in het ziekenhuis echt niks meer van de pijn.
één maand geleden
Reactie op steffy2811
Gefeliciteerd!! Ja begrijp je helemaal. Wij werden ingeleid omdat de dame g ...
Schrikken is dat he.. maar gelukkig weten ze wat ze doen in het ziekenhuis 🙏 k denk wel eens stel ze waren niet optijd erachter bijvoorbeeld, dan had het zo anders kunnen aflopen 😔 maar gelukkig is het helemaal goed gekomen 🙏
één maand geleden
Reactie op 90sgirl
Schrikken is dat he.. maar gelukkig weten ze wat ze doen in het ziekenhuis ...
Nou wij hebben niet zo een fijne ervaring gehad in het ziekenhuis. Communicatie was ver te zoeken met alles! Was van alles wat wel anders had gekund dan had het ook niet zo lang geduurd enz mja verander je weinig aan nu ze is er en wij zijn heel blij met onze kleine meid die is nu het belangrijkste!
één maand geleden
Reactie op tompouce
Heel herkenbaar verhaal, ik had ook rugweeën en heb vanaf zaterdag 12 oktob ...
Wooow dit klinkt ook heftig!! Wat naar dat het zo is gegaan! Hier in het ziekenhuis is het helaas ook niet netjes verlopen allemaal. Had niet zo hoeven lopen zoals het gegaan is, maarja veranderen we niks meer aan helaas. De kleine meid is er en ze is gezond dat is belangrijk.
één maand geleden
Mooi dat je je verhaal deelt. Krachtig hoe jij dit hebt gedaan, gefeliciteerd met je wondertje!
één maand geleden
Reactie op 90sgirl
Oh wow dat klinkt ook echt heftig zeg! 😔 Hoe gaat het nu met je?
Nu gelukkig wel weer goed, maar met dit verhaal waren we er helaas nog niet. Thuis was die te moe van alles om te eten dus 2 dagen later belanden we weer in het ziekenhuis. Nu gaat alles gelukkig goed🙏🏼🙏🏼
één maand geleden
Ik had ook dat baby niet lkkr ging en na elke wee hartslag naar beneden. Ik vraag me af hoe dat dan kan? Komt het door weeeopwekkers of ruggenprik? Ik hoor dit zo vaak...... bij mij uiteindelijk geëindigd in spoedkeizersnee algehele narcose. Kleine een slechte start (waardoor?) En antibiotica en andere rotzooi.
één maand geleden
Reactie op marije20242024
Ik had ook dat baby niet lkkr ging en na elke wee hartslag naar beneden. Ik ...
Klinkt herkenbaar allemaal
23 dagen geleden
Reactie op marije20242024
Ik had ook dat baby niet lkkr ging en na elke wee hartslag naar beneden. Ik ...
Hier kwam het niet door de ween opwekkers of ruggenprik.. die had ik nog niet gehad. (Zou wel, maar omdat de hartslag elke keer naar beneden ging wouden ze elk geval geen ween opwekkers meer geven) Ze zeiden tegen mij dat de kleine het erg moeilijk had tijdens de ween dus mogelijk deed dit hem ook pijn denk ik dan? Je kunt dit altijd navragen bij na controle in ziekenhuis als je dit hebt 🤗