3 Reacties

15 dagen geleden

Ahw dat klinkt heel heftig. Je mag jezelf wel credits geven, want je hebt het overleefd! Elke dag sta je weer klaar om het opnieuw te doen ondanks dat het tegen zit. Wij hebben ook een heftige 4 weken gehad met een baby die niet slaapt en alleen maar krijst 😫 wij leven op ons ontbijt en met veel geluk kunnen we rond 11 uur in de avond een pizza in de oven gooien. Anders is het snel een sneetje brood naar binnen werken.Van de kleine genieten komt allemaal nog wel en rust ook. Probeer geen verwachtingen te hebben dat scheelt weer teleurstellingen.

15 dagen geleden

Oh dat klinkt zwaar inderdaad. Ik herken het niet naar buiten kunnen zo erg ook. Je wereld is ineens heel klein. Genieten is lastig. Zijn er mensen in je omgeving die je kan vragen om hulp? Een vriendin heeft mij gisteren een 3 gangen maaltijd gebracht. Ze heeft er echt op aangedrongen, want ik vraag niet makkelijk om hulp. Ook de achterbuurvrouw heeft een pannetje soep gebracht. En mijn ouders ook een paar keer wat eten. Het klinkt misschien lastig, maar vraag mensen om hulp. Dat mag echt en je wordt er niet gek door aangekeken. Ik zou het in de toekomst ook doen, zeker nu ik weet hoe zwaar deze periode is. Verder: realiseer je dat deze fase ook weer voorbij gaat. Dat genieten gaat echt nog gebeuren 🩵

15 dagen geleden

Ik kan alleen maar zeggen dat je niet de enige bent. En dat terwijl ik vanmiddag dacht de enige te zijn 😶 Stond ik dan te janken in de woonkamer, terwijl m'n zoon ineens stil was. Ik wist het even niet meer na 3 uur krijsen. Gelukkig kwam m'n schoonzus net aanlopen die het heel even van me over nam en mij hielp met wat het nou kon zijn. M'n vriend is weer aan het werk sinds 2 weken en het is toch best pittig met zo'n kleintje. En al helemaal als je niet weet wat je moet doen als je voor het eerst mama bent geworden. Je ziet het toch allemaal wat anders als je zo zwanger bent. Tenminste dit had ik.. ik ben al blij als we een wandeling naar de supermarkt hebben gehad of ff naar m'n ouders of broer en schoonzus. Je wereld is ineens zo klein terwijl je toch een wondertje op de wereld hebt gezet. Een en al rijkdom zou je zeggen. Ik hoop dat je snel kan genieten. Het komt goed ❤️ Ik