5 Reacties
6 dagen geleden
Ach lieve mama, dit is heel normaal hoor! Je moet wennen aan jouw rol als moeder zijnde en dat kan echt pittig zijn! Ik denk dat veel moeders dat hier kunnen beamen.
Het is echt niet verkeerd om af en toe een bal te laten vallen. Morgen weer een dag toch? Het huishouden kan nog wel een dagje wachten en misschien kan jouw partner meer dingen van jou overnemen? Al is het maar tijdelijk?
Neem vooral je tijd. Het moederschap is ontzettend mooi maar ook ontzettend pittig. Het is niet erg als je je niet altijd happy voelt! Blijf er echter vooral over praten met jouw partner en eventuele familie/vrienden.
6 dagen geleden
Ik herken het stukje van niet goed in je vel zitten, elke dag heb ik huilbuien, ik kan niet precies uitleggen wat het is precies is maar ik denk dat het moederschap mij dan aanvliegt en het mij overvalt.
En idd het is niet dat je niet gelukkig bent met de komst van je kleintje of niet van hem houd want dat is het niet.
Ook de onzekerheid herken ik, continu vraag ik mezelf af of ik een goede moeder ben en of ik het goede doe voor mijn kindje
6 dagen geleden
Ik voel het ook.. dan wil je dolgraag optimistisch blijven, maar idd het overvalt je
Kan geen onderscheid maken of het bij ontzwangeren hoort of toch simpelweg me wat somber begin te voelen
Het hele jaar zwanger geweest.. en nu met een kindje thuis
Me vriend heeft vaker leukere uitstapjes en kan vaker effies de deur uit dan ik, en ik gun het hem hoor!! Alleen ik verlang er ook naar na een lekker avondje uit.. even uit de sleur en routine van de baby
6 dagen geleden
Oh en dan kreeg me vriend ook nog een berichtje van me schoonmoeder ( die warempel de deur plat liep bij ons en even werd teruggefloten ons een klein beetje met rust te laten ) dat ze verdrietig is dat ze onze baby zo weinig ziet… my god ik heb haar ook moeten verwerken en nu nog in deze kwetsbare periode