7 Reacties

één dag geleden

Hier helpt een pittenkussen warm op het buikje leggen voor even, maar is weinig wat je kunt doen. Mijn zoon krijgt maagzuur van infacol en sab simplex dus dat is ook niet fijn. Succes ermee

één dag geleden

Reactie op Debbievenray1

Hier helpt een pittenkussen warm op het buikje leggen voor even, maar is we ...
Hi, hoe weet je dat hij maagzuur heeft? Ik ben gister aan infacol begonnen. Zou graag weten hoe je maagzuur hebt herkend zodat ik hierop kan letten. Kersenpittenzak heeft me niet geholpen helaas

één dag geleden

https://www.rtl.nl/buitenland/artikel/832766/dokter-onthult-geheim-zo-krijg-je-je-baby-binnen-1-seconde-stil

één dag geleden

Werkt dit evt?

één dag geleden

Welke fles gebruik je? Je hebt zo'n anti koliek fles van dr braun bv. Eventueel kan je ook nog kijken voor een probiotica. Op dit forum lees ik daar veel goede berichten over.

één dag geleden

Direct stoppen met infacol, ben kraamverzorgende geweest en dit wordt erg afgeraden! Google er maar eens na.. je kunt beter Etos eigen merk voor krampjes kopen of van vsm cinababy. Bij mijn zoontje helpt een pittenzakje er goed, ook drinkt ik de borstvoedingsthee van weleda

één dag geleden

Ik lees even mee want hier hetzelfde aan de hand met mijn dochter (krijgt wel KV) . Gister zijn we van 12 tot half 10 met haar bezig geweest, elke keer als ze even sliep schrok ze weer wakker van de pijn. Sab simplex gaat ze heel erg van boeren en lijkt heel oncomfortabel te worden ervan dus dat geven we niet meer. Gisteravond heb ik een warmteknuffel op haar buik gelegd in haar slaapzak en dat werkte wel goed had ik het idee. Vandaag hebben we ook een afspraak bij de osteopaat, misschien dat dat werkt. Misschien ook langzamer laten drinken en goed boren na de fles? We hebben ook contact gehad met het consultatiebureau hierover, maar dan krijg je alleen maar te horen dat het een fase is en een beetje dezelfde tips als hier.