7 Reacties

één maand geleden

Hallo! Ik kan je helaas geen advies geven dan het advies wat al gegeven is... Misschien kan een fysiotherapeut nog helpen. Ik had toen ook nog gezwommen, dat verlichte ook wel iets van de pijn. Nu 40 weken en kan je zeggen dat de pijn toegenomen sinds ik 36 weken was... Hopelijk wordt het gauw iets minder voor jou. Sterkte!!

één maand geleden

Heb hetzelfde helaas, sinds week 36 al ingedaald ben vandaag 39 weken en kan echt niks. Het is heel vervelend en saai want ik lig letterlijk te wachten tot ik beval. Ik merk vooral dat als ik wel iets doe (zoals aan tafel een puzzel maken) moet ik daar 2 dagen voor boeten met meer pijn. Dus ja sorry geen tips maar leef met je mee!

één maand geleden

Bekken fysio. Die kan de bekkenband bij je schaambot masseren dat lucht hier vaak wel even op!

één maand geleden

Even los laten maken door de bekkenfysio.. ik had rond de 28 al wat hulp en oefeningen, maar met 37 weken weer terug gegaan 🥹

één maand geleden

Bij mijn zoontje had ik ook dat het indalen mega pijn deed omdat hij echt op zenuwen lag. Bij mij hielp een stukje fietsen altijd 😅 dat drukte dan even wat terug ofzo, of de zenuwen werden ontzien. Lost niks op, sorry maar ik vond het heerlijk om de dag even te breken.

één maand geleden

Check ook even tips van Romana van Sterkher! :) ook voor herstel na bevalling eventueel

één maand geleden

Dit klinkt als zenuwpijn, ik heb dit ook heel heel erg . Naar de wc gaan , met lopen , met douche , zitten nou noem het maar niet op zelfs liggen in bed of op de bank. Ik ga ook helemaal kapot van de pijn en jank ook alles bij elkaar. Van de week moest ik plassen en m'n dochter drukte zo hard op m'n zenuw dat ik omviel van de wc en m'n man gelukkig thuis was want ik kon echt niks meer ben letterlijk op de grond gevallen van de pijn😭 Ik loop aan een bekkenfisio en dit geeft wel iets verlichting maar ik ben zelf nu 38 weken en ik heb helaas ook geen tips voor je maar mij werd verteld het riedeltje nog uit te zingen helaas. Ik zit ook echt nu te wachten tot de kleine meid komt