22 Reacties

één maand geleden

Draagzakken van re covers schijnen fijn te zijn, wel een langere levertijd van ongeveer 2 weken. Ik heb er een besteld nog niet binnen dus ben benieuwd.

één maand geleden

Wij hebben een ergonomische draagzak. Namelijk Ergobaby Adapt. Echt een aanrader!

één maand geleden

Wij hebben een tula explorer, vind hem heel fijn!

één maand geleden

Reactie op miloustephanie

Wij hebben een ergonomische draagzak. Namelijk Ergobaby Adapt. Echt een aan ...
Ik heb deze ook. Heel tevreden!

één maand geleden

Ergobaby embrace

één maand geleden

Wij hebben bij babypark allerlei draagzakken gepast Zit er geen babypark oid in Zeeland? Gekozen voor een docky draagzak

één maand geleden

Ik heb gisteravond de Ergobaby Aerloom besteld. Lijkt mij echt enorm fijn en zie goede dingen over Ergobaby. Een aantal kleuren waren nu afgeprijsd van 250 naar 125, dat vond ik wel de moeite waard. Als hij binnen is laat ik weten hoe hij bevalt!

één maand geleden

By Kay! Makkelijk zelf aan te krijgen ook

één maand geleden

Reactie op Ingrid43

Wij hebben bij babypark allerlei draagzakken gepast Zit er geen babypark oi ...
Niet in Zeeland, maar wel op een half uurtje rijden? Hebben de medewerkers er daar ook echt verstand van? Ik hoor soms wel eens dat ze het ook niet altijd goed weten in babywinkels, maar anders is het wel even de moeite waard om er naar toe te rijden

één maand geleden

De meeste draagzakken geven aan dat ze vanaf de geboorte kunnen maar hebben wel een minimaal gewicht en lengte. Wij hebben de ergobaby omni 360 draagzak nog niet gebruikt omdat ons dochtertje nog niet de minimale lengte heeft. Wij zijn draagzakken gaan testen in een babyzaak. Ik zou je dit ook aanraden om te doen

één maand geleden

Reactie op Mamatobe204

By Kay! Makkelijk zelf aan te krijgen ook
Deze heb ik al! Inderdaad makkelijk aan te doen. Alleen begreep dat deze eigenlijk pas goed is vanaf broekmaat 62/68

één maand geleden

Reactie op MZwanger

Niet in Zeeland, maar wel op een half uurtje rijden? Hebben de medewerkers ...
Bij babypark in Groningen wel. En wij waren samen. Dat is ook handig om te kijken wat bij beide past. Wij schelen in lengte

één maand geleden

Erg baby omni breeze.hebben wij gekocht. Bij babypark in Kesteren geweest. Daar hebben ze veel modellen uit hangen om te testen. Hebben het met onze zoon getest. 👍🏼 Een medewerker heeft ons geleerd geholpen met hoe je ze om moet doen.. ik zou lekker maar zo'n grote babyzaak gaan en dag kun je zelf voelen wat je fijn vindt zitten.

25 dagen geleden

Ik heb de dooky!

25 dagen geleden

Ik heb er een van ‘pure baby love’. Ik heb destijds met mijn (vorige) newborn een consult gedaan in een winkel. Deze paste het mooist. Ze paste er vanaf maatje 50/56 in. Is ook ergonomisch.

25 dagen geleden

Reactie op MZwanger

Deze heb ik al! Inderdaad makkelijk aan te doen. Alleen begreep dat deze ei ...
Neehoor. Je kan 'm helemaal aanpassen op je kindje zelfs met maat 50. Ze hebben fijne filmpjes op de website staan hoe je de draagzak goed en ergonomisch kan aanpassen op jouw kindje. Ik ben fan van bykay. Maar ik ga toch die 1e weken lekker voor een doek want dat is voor dat mini lichaampje gewoon het fijnste aanpassen

16 dagen geleden

Reactie op miloustephanie

Wij hebben een ergonomische draagzak. Namelijk Ergobaby Adapt. Echt een aan ...
Vanaf wanneer kan je die gebruiken? Ik heb mijn newborn van 2 weken proberen erin te dragen maar vond het toch eng met z’n voeten..

16 dagen geleden

By Kay carrier

16 dagen geleden

Reactie op Mzahhhhh

Vanaf wanneer kan je die gebruiken? Ik heb mijn newborn van 2 weken probere ...
Wat vind je precies eng aan de voeten? Hier heb ik ook een Adapt. Mijn dochter is 5 weken oud en weegt 4,5 kg. Ik vind haar persoonlijk nu nog net ietsje te klein want haar hoofdje zit te laag. Ze zit verder wel heel erg goed in een M/kikker houding. Ik gebruik nog enkele weken een rekbare of geweven doek en vanaf dan ga ik de ergobaby adapt er ook bij gebruiken.

16 dagen geleden

Tula free to grow! Kunnen kleintjes goed in, ik vind hem heel lekker zitten en dragen en gaat heel makkelijk aan en uit.