22 Reacties
één maand geleden
Wij hebben een ergonomische draagzak. Namelijk Ergobaby Adapt. Echt een aanrader!
één maand geleden
Reactie op Ingrid43
Wij hebben bij babypark allerlei draagzakken gepast
Zit er geen babypark oi ...
Niet in Zeeland, maar wel op een half uurtje rijden?
Hebben de medewerkers er daar ook echt verstand van? Ik hoor soms wel eens dat ze het ook niet altijd goed weten in babywinkels, maar anders is het wel even de moeite waard om er naar toe te rijden
één maand geleden
De meeste draagzakken geven aan dat ze vanaf de geboorte kunnen maar hebben wel een minimaal gewicht en lengte. Wij hebben de ergobaby omni 360 draagzak nog niet gebruikt omdat ons dochtertje nog niet de minimale lengte heeft. Wij zijn draagzakken gaan testen in een babyzaak. Ik zou je dit ook aanraden om te doen
één maand geleden
Erg baby omni breeze.hebben wij gekocht. Bij babypark in Kesteren geweest. Daar hebben ze veel modellen uit hangen om te testen. Hebben het met onze zoon getest. 👍🏼 Een medewerker heeft ons geleerd geholpen met hoe je ze om moet doen.. ik zou lekker maar zo'n grote babyzaak gaan en dag kun je zelf voelen wat je fijn vindt zitten.
25 dagen geleden
Reactie op MZwanger
Deze heb ik al! Inderdaad makkelijk aan te doen. Alleen begreep dat deze ei ...
Neehoor. Je kan 'm helemaal aanpassen op je kindje zelfs met maat 50. Ze hebben fijne filmpjes op de website staan hoe je de draagzak goed en ergonomisch kan aanpassen op jouw kindje. Ik ben fan van bykay.
Maar ik ga toch die 1e weken lekker voor een doek want dat is voor dat mini lichaampje gewoon het fijnste aanpassen
16 dagen geleden
Reactie op Mzahhhhh
Vanaf wanneer kan je die gebruiken? Ik heb mijn newborn van 2 weken probere ...
Wat vind je precies eng aan de voeten? Hier heb ik ook een Adapt. Mijn dochter is 5 weken oud en weegt 4,5 kg. Ik vind haar persoonlijk nu nog net ietsje te klein want haar hoofdje zit te laag. Ze zit verder wel heel erg goed in een M/kikker houding.
Ik gebruik nog enkele weken een rekbare of geweven doek en vanaf dan ga ik de ergobaby adapt er ook bij gebruiken.