18 Reacties

3 weken geleden

Ik vind die van de Wibra heel fijn! Hebben er wel een pyjamatje onder

3 weken geleden

Hier puckababy 4 seizoenen beste aankoop echt waar voor je geld! zo fijn en warm . mijn dochter is altijd lekker warm feetje pyjamatje eronder romper korte mouw perfect nu. Haar kamertje is zo 18/17 gr

3 weken geleden

Puckababy 4 seizoenen gebruiken wij met lange mouwen romper, pyama (feetje of hema winter pyama) en warme sokken. Sokken helpen ook zeker tegen de kou in de vroege uurtjes.

3 weken geleden

Reactie op sammie89

Hier puckababy 4 seizoenen beste aankoop echt waar voor je geld! zo fijn en ...
Ja die hebben wij ook alleen ik gebruik het tog 2 gedeelte. Doe jij beide slaapzakken aan elkaar ?

3 weken geleden

Reactie op Maan 🌙

Ja die hebben wij ook alleen ik gebruik het tog 2 gedeelte. Doe jij beide s ...
Ja nu met de winter wel dus dat soort zachte teddy stofje binnen en die zomer er over heen is echt top. Ze houden zich hier mee echt heel warm . Op de site van puckababy kan je precies zien welke temp wat je aan kan doen. Maar voor mij dochter is romper kort mouw pyjama en dan slaapzak voldoende.

3 weken geleden

Prenatal heeft slaapzakken met 3.5 tog

3 weken geleden

Wij gebruiken ook de puckababy 4 seizoenen slaapzak en dan inderdaad beide delen in elkaar. Ze heeft het heerlijk warm. Wij gebruiken de warmere pyjama van prenatal, romper korte mouw en sokjes. Deze pyjama hebben wij gekocht voor de koude dagen https://www.prenatal.nl/prenatal-peuter-pyjama-rib-velour-dark-pink-1537750058/

3 weken geleden

Hema, met mouwen die eraf kunnen

3 weken geleden

Prenatal 3.5 tog, hema 3 tog en bemini 3 tog zijn tot nu toe de fijnste voor onze zoon. Met andere slaapzakken wordt hij vaak wakker en niet warm.

3 weken geleden

Ik vind die van jollein fijn 😃

3 weken geleden

Puckababy 4 seizoenen idd! Beide delen aan elkaar. Mijn dochter slaapt daar nu in in een romper met korte mouw. Perfect voor haar!

3 weken geleden

Hier ook 4 seizoenen slaapzak van puckababy, altijd heel blij mee geweest voor zowel de oudste als de jongste.

3 weken geleden

Ik vind die van prenatal fijn en er was mooie korting op. Weet niet of dat nog is. Heb er een van 3.0 tog en een van 3,5 tog.

vorige week

Wij hebben slaapzakken van ter stal echt aanrader

5 dagen geleden

Hier ook een puckababy 4 seizoenen fan! Echt heerlijk, gaat lang mee (allemaal 2e hands en echt nog goed, terwijl ik ze zelf al ruim een half jaar intensief gebruik), en heel goed aan te passen. Mijn zoontje slaapt er altijd fantastisch in 😊

5 dagen geleden

Waarom gebruik je dan niet de zomerslaapzak erbij en je kindje in de romper erin (herfstdeel binnenstebuiten erin ritsen)? Die is namelijk heel warm.

2 dagen geleden

Heb nu sinds kort een slaap pak van love to dream en dat werkt hier super. Tog 2,5 maar kamer is wel 18-20 graden.

gisteren

Terstal heeft 3.5tog! Al vind ik die 4 seizoenen puckababy ook heel prettig. Deze 2 soorten wissel ik met elkaar af zodat ik kan wassen ;)