18 Reacties
3 weken geleden
Reactie op Maan 🌙
Ja die hebben wij ook alleen ik gebruik het tog 2 gedeelte. Doe jij beide s ...
Ja nu met de winter wel dus dat soort zachte teddy stofje binnen en die zomer er over heen is echt top. Ze houden zich hier mee echt heel warm . Op de site van puckababy kan je precies zien welke temp wat je aan kan doen. Maar voor mij dochter is romper kort mouw pyjama en dan slaapzak voldoende.
3 weken geleden
Wij gebruiken ook de puckababy 4 seizoenen slaapzak en dan inderdaad beide delen in elkaar. Ze heeft het heerlijk warm. Wij gebruiken de warmere pyjama van prenatal, romper korte mouw en sokjes. Deze pyjama hebben wij gekocht voor de koude dagen
https://www.prenatal.nl/prenatal-peuter-pyjama-rib-velour-dark-pink-1537750058/
3 weken geleden
Puckababy 4 seizoenen idd! Beide delen aan elkaar. Mijn dochter slaapt daar nu in in een romper met korte mouw. Perfect voor haar!
3 weken geleden
Hier ook 4 seizoenen slaapzak van puckababy, altijd heel blij mee geweest voor zowel de oudste als de jongste.
5 dagen geleden
Hier ook een puckababy 4 seizoenen fan! Echt heerlijk, gaat lang mee (allemaal 2e hands en echt nog goed, terwijl ik ze zelf al ruim een half jaar intensief gebruik), en heel goed aan te passen. Mijn zoontje slaapt er altijd fantastisch in 😊