15 Reacties
25 dagen geleden
Hi! Ons kindje kreeg ook niks uit de Philips Advent na de borstvoeding. Wij gebruiken nu een ander flesje (DR Brown). Misschien helpt dat?
25 dagen geleden
In mijn werk (kinderopvang) zie ik veel kindjes die erg slecht drinken uit de philips avent. Ook onze kraamzorg gaf aan echt geen fan te zijn van deze flessen. Wellicht kost het je kindje teveel moeite om eruit te drinken en werkt een ander merk beter? Je kunt ook zelf eens proberen of jij er wel iets uit krijgt…
25 dagen geleden
Mijn zoontje krijgt ook niks uit de avent flesjes, hier gebruiken we dr. Brown
25 dagen geleden
Hier ook Dr Brown fan! Als je overstapt op Dr Brown: let op dat je de fles met de brede hals neemt, niet de smalle. Die lijkt het meest op je borst. Standaard zit er een maat 1 speen op. Ik zou los de p (prematuur) speen kopen en die voorlopig gebruiken. Dan moet je baby even veel moeite doen om de melk eruit te krijgen als bij je tepel
24 dagen geleden
Reactie op kelster123
Hi! Ons kindje kreeg ook niks uit de Philips Advent na de borstvoeding. Wij ...
Hier hetzelfde verhaal, terwijl het bij onze dochter wel prima ging met deze flesjes. Ik had nog een flesje van de Kruidvat en die pakte hij wel meteen, maar vond ik geen fijne flessen. Op aanraden van de verloskundige en kraamzorg de Difrax s-fles gekocht. Daar drinkt hij goed uit en bevalt ons ook goed 👍
23 dagen geleden
Bedankt allemaal lieve mama’s! Bizar dat jullie dit ook allemaal hebben gehad met de avent. Ik heb de dr Brown gekocht met de prematuur speen en het is meteen de eerste keer goed gegaan vandaag!
Het consultatiebureau raadde aan het 2/3 weken aan te kijken…. Heel blij met jullie tips en dat dat dus niet nodig is 🙌
23 dagen geleden
Reactie op Jessy193
Bedankt allemaal lieve mama’s! Bizar dat jullie dit ook allemaal hebben geh ...
Mijn kraamverzorgende zei gelijk dat deze flessen van avent niet meer zijn zo als ze geweest waren, vandaar dat wij hier toch de overstap hebben gemaakt. Ben die vrouw zo ontzettend dankbaar voor haar tip