17 Reacties

25 dagen geleden

Krijgt ze niet teveel in 1 keer binnen? Misschien een andere speen er op zetten die smaller is, mijn baby (6dagen) had dit namelijk met het flesje uit het zkh heel erg. Nu de flessen van Philips en totaal geen last meer van!

25 dagen geleden

Misschien een maat kleinere speen proberen dan moet ze zelf meer moeite doen dat de melk eruit komt ipv dat deze gewoon in haar mond druppelt. Daar kunnen baby’s “lui” van gaan drinken en dus ook makkelijker verslikken. Als je nr 1 gebruikt zou je de P speen kunnen proberen

25 dagen geleden

Voeden in zijligging misschien het proberen waard? Dat heeft hier bij onze eerste dochter geholpen met rustiger drinken en idd het eerder genoemde advies van een kleine maat speen. Ze heeft bij ons maanden uit een 0 speen gedronken.

25 dagen geleden

Reactie op fleurrosita

Misschien een maat kleinere speen proberen dan moet ze zelf meer moeite doe ...
Ik gebruik dus deze fles. Heb je misschien een foto welke je bedoelt ?

25 dagen geleden

Hier hadden wij hetzelfde ze kreeg veel te veel binnen met de brede hals van d'r brown wij hebben toen op advies van de kraamzorg de smalle hals gehaald en nu gaat et veel beter!

25 dagen geleden

Andere houding als je voeding geeft?

24 dagen geleden

Hier ook drama met dr Braun. Deze gaat bij ons nu top, onze dochter krijgt BV maar af en toe een flesje borstvoeding

24 dagen geleden

Wij gebruiken de smalle hals fles van dr brown, geven de fles als hij op zn linkerzij ligt en laten de speen maar halfvol lopen zodat hij echt moeite moet doen. Als hij toch nog te gulzig is draaien we de dop nog vaster op de fles dat schijnt ook te helpen. Dit alles op advies van kraamhulp en lactatiekundige

24 dagen geleden

Reactie op FWx

Wij gebruiken de smalle hals fles van dr brown, geven de fles als hij op zn ...
Ik gaf eerst borstvoeding en daarnaast afgekolfde melk uit de brede hals maar nu ben ik overgestapt naar alleen afgekolfde melk uit fles. Maar daaruit drinkt ze snel uit aangezien ze op momenten stikt.

24 dagen geleden

Reactie op Anoniem23jaar

Hier hadden wij hetzelfde ze kreeg veel te veel binnen met de brede hals va ...
Gaf je ook borstvoeding daarvoor ?

24 dagen geleden

Reactie op emr_d

Gaf je ook borstvoeding daarvoor ?
Neej geen borstvoeding gegeven!

24 dagen geleden

Ik heb hetzelfde probleem en wij gebruiken al de smalle hals van dr brown met de P speen 🥲

24 dagen geleden

Reactie op ddaannn

Krijgt ze niet teveel in 1 keer binnen? Misschien een andere speen er op z ...
Welke fles is dit precies, heb je misschien een foto?

24 dagen geleden

Smalle dr brown fles met P of T speen.

24 dagen geleden

P speen gebruiken en wat hier helpt is laten drinken op de linkerzij.

24 dagen geleden

Als je wel dr brown wil blijven gebruiken dan smalle hals en difrax 0+ speen, die past daar op. Mijn zoontje dronk heel gulzig en na gebruiken van de difrax fles gaat het veel beter

24 dagen geleden

Volg. Ik heb ook de dr brown brede hals ze is nu 3,5 week en laat ook veel lopen ineens? Ben aant denken om ook iets anders te proberen. Maar wat? Iemand tips?