17 Reacties
25 dagen geleden
Misschien een maat kleinere speen proberen dan moet ze zelf meer moeite doen dat de melk eruit komt ipv dat deze gewoon in haar mond druppelt. Daar kunnen baby’s “lui” van gaan drinken en dus ook makkelijker verslikken. Als je nr 1 gebruikt zou je de P speen kunnen proberen
25 dagen geleden
Hier hadden wij hetzelfde ze kreeg veel te veel binnen met de brede hals van d'r brown wij hebben toen op advies van de kraamzorg de smalle hals gehaald en nu gaat et veel beter!
24 dagen geleden
Wij gebruiken de smalle hals fles van dr brown, geven de fles als hij op zn linkerzij ligt en laten de speen maar halfvol lopen zodat hij echt moeite moet doen. Als hij toch nog te gulzig is draaien we de dop nog vaster op de fles dat schijnt ook te helpen.
Dit alles op advies van kraamhulp en lactatiekundige
24 dagen geleden
Reactie op FWx
Wij gebruiken de smalle hals fles van dr brown, geven de fles als hij op zn ...
Ik gaf eerst borstvoeding en daarnaast afgekolfde melk uit de brede hals maar nu ben ik overgestapt naar alleen afgekolfde melk uit fles. Maar daaruit drinkt ze snel uit aangezien ze op momenten stikt.
24 dagen geleden
Reactie op emr_d
Gaf je ook borstvoeding daarvoor ?
Neej geen borstvoeding gegeven!
24 dagen geleden
Volg. Ik heb ook de dr brown brede hals ze is nu 3,5 week en laat ook veel lopen ineens? Ben aant denken om ook iets anders te proberen. Maar wat? Iemand tips?