16 Reacties
2 maanden geleden
Hangt er vanaf of je het voor afgekolfde melk gaat gebruiken of voor flesvoeding. Bij mijn eerste noodgedwongen flesvoeding moeten geven en toen hadden we de Philips avent met stekker maar toen bleek dat het ook in de magnetron mocht, stuk sneller 😂 Wil het nu met kolven weer proberen dus komt de Philips weer uit de kast want dat ‘mag’ dan weer niet in de magnetron 😁 En voor onderweg.. Ze wacht maar even tot we op plaats van bestemming zijn 🥲
2 maanden geleden
Hoezo mag moedermelk eigenlijk niet in de magnetron? Heb ik altijd gewoon gedaan.. maar op de opvang doen ze dat volgens mij ook. Je moet alleen oppassen dat de warmte goed verdeeld is en langzaam opwarmen dacht ik.
En flesvoeding inderdaad thermosflesje met warm water mee
2 maanden geleden
Heb wel met stekker maar is compact en je hebt bijna overal stroom en wat mij handig lijkt is dat het meerdere functies heeft.
Bekijk Babily 6-in-1 Flessenwarmer - Zeer snel warm - Flesverwarmer - Flessenverwarmer - Opwarmen, warmhouden en steriliseren op: https://www.bol.com/nl/p/babily-6-in-1-flessenwarmer-zeer-snel-warm-flesverwarmer-flessenverwarmer-opwarmen-warmhouden-steriliseren/9300000161084810?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
2 maanden geleden
Reactie op jipjvw
Hoezo mag moedermelk eigenlijk niet in de magnetron? Heb ik altijd gewoon g ...
Heb ik ook altijd gedaan en de kraamzorg deed het ook zo 🤷♀️
Wij hadden een flessenwarmer van iemand gekregen, nooit gebruikt.
BV in de magnetron, KV ook In de magnetron of met de quooker (op een gegeven moment weet je precies de verhouding om de juiste temperatuur te krijgen, net als bij de magnetron je precies weet hoeveel seconden).
één maand geleden
Wij hebben de Vulpes good care. Voor thuis, voor onderweg nog geen. Nu vragen we het gewoon als het ergens nodig is
24 dagen geleden
Reactie op starry94
Is er iemand met de luvion ecofast flessenwarmer?
Die van ons lekt echt mel ...
Welke heb je , die rechtopstaande of die draadloze ik gebruik ze allebei maar er heeft nog nooit melk gelekt? Buiten dat in die draadloze kan alleen her water niet de melk, en bij de ander genoeg water erbij doen de verhouding?
24 dagen geleden
Reactie op fleurrr.
Wij hebben deze! Erg tevreden over. Handig voor zowel onderweg als ‘s nacht ...
Deze hebben wij ook! Wat een uitkomst. We gebruiken hem in de nacht en onderweg
23 dagen geleden
Gister avond de Bambini Max flessenwarmer binnen gehad en vannacht voor eerste keer kunnen proberen. Wat een uitkomst! Flesje is binnen 1,5/2 minuten warm (100cc) in de draadloze stand, in die tijd verschonen we en daarna is het flesje klaar. Zo fijn om niet in de nacht naar de magnetron te hoeven gaan, en ook niet te hoeven klooien met thermofles met warm water en dat mixen met koud. Het apparaat is ook redelijk klein, dus lijkt me ook ideaal voor onderweg!
Ik ben nu al erg blij met de beslissing om een draadloze flessenwarmer te kopen, hopeljjk hou ik er lang plezier van!