9 Reacties
één maand geleden
Fijn om te horen dat een aantal het in ieder geval herkennen… ik vraag me nu vooral af waar ze het allemaal laat! Ze is ook wel wat onrustig met krampjes enzo dus iedere keer hopen we dat er iets komt, maar het blijft maar uit. Zo vervelend! Zou ook niet weten wat we kunnen doen…
één maand geleden
Ons zoontje had ook al 5 dagen geen poepluiers meer sinds het overstappen van borstvoeding naar kunstvoeding. De verloskundige keek hier niet van op, maar gaf wel als tip om de flesjes eventueel klaar te maken met Bar-le-duc water. Dit water schijnt iets minder ‘hard’ te zijn dan kraanwater, waardoor de darmpjes minder moeite hebben om de ontlasting eruit te krijgen. 24 uur nadat wij begonnen met Bar-le-duc had ons zoontje weer een poepluier. Zou toeval kunnen zijn natuurlijk, maar misschien vind je het het proberen waard ☺️
één maand geleden
Reactie op Roos26x
Hoe heb je dat gedaan qua afbouwen? Krijgt hij nog wel moedermelk of ben je ...
Ik ben in 1 keer gestopt, dat kon omdat ik op dag drie stopte met de borstvoeding, nog voordat de stuwing kwam. Vanaf dat moment flink gekoeld en de stuwing uitgezeten 😅 nu is de productie gestopt. Maar kan me voorstellen als je al wat langer borstvoeding geeft dat je dat wel meer moet afbouwen