8 Reacties

9 dagen geleden

Hebben jullie het gehad over baby taal met de kraamzorg? Zo niet kijk daar eens naar, als je twijfelt kan je ook met je pink kijken of het zuig behoefte of echt honger is

9 dagen geleden

Als t echt honger is blijven ze onrustig op de speen. Dus dan merken ze dat er niks uitkomt dus boos en weer huilen. Ik houd altijd aan dat als ze goed productief gedronken heeft dat ze (tenzij de klusser uurtjes in de avond) niet eerder dan 2 uur kan komen. Daarmee maak je echt de reflux niet erger als hij echt honger heeft. Geef je continu de speen? Hier geef ik alleen de speen als ze moet huilen(vaak op zuighoefte) of merkbaar krampjes heeft dus ook huilt. Tussendoor krijgt ze geen speen. En probeer m er ook uit te halen als ze slaapt. In bed geef ik haar sowieso geen speen want dat werkt hier averechts als in als de speen er uit valt is t krijsen. Ik geef savonds in bed de pink daar valt ze goed op in slaap en kan ik er makkelijker uit halen als ze goed in slaap is en word ze dan niet wakker van. Ik hang gewoon m'n hand in de co sleeper hahah. Dan begint ze vaak snachts wel gewoon met smakken en kreunen en sabbelen op handjes

9 dagen geleden

Reactie op LauraLove

Hebben jullie het gehad over baby taal met de kraamzorg? Zo niet kijk daar ...
Is dit dunstan babytaal? Dat neh geluidje doet hij heel de dag door vanwege zijn reflux. Ook een, twee, drie uur na het voeden. Heeft hij zichzelf ondergeplast dan hetzelfdd huiltje. Ik heb hem te lang de borst als troost gegeven. Denk dat hij dit doen omdat ik hem in de war heb gebracht? Hij groeit namelijk goed, zelfs bij Neh pakt hij de speen en is ie uren zoet

9 dagen geleden

Reactie op Anoniem_97

Is dit dunstan babytaal? Dat neh geluidje doet hij heel de dag door vanweg ...
Dan zou ik eerder gaan letten op de handjes, maar zo lang hij goed groeit zou ik me niet te druk maken over het "uithongeren" van de kleine man ;)

9 dagen geleden

Reactie op babynummertwee

Als t echt honger is blijven ze onrustig op de speen. Dus dan merken ze dat ...
Dat boos zijn en huilen doet hij sowieso heel de tijd. Uren lang. Eerst door de extreme pijn van de reflux en nu denk ik door het sprongetje maae niet zeker.. De speen geef ik continue op advies. De verborgen reflux zorgde ervoor dat hij tot twee/drie uur na de voeding nog moest spugen waardoor zn slokdarm is gaan irriteren. Hij huilt nu niet meer door de pijn, maar of hij honger heeft is een zoektocht.. liever dit ontrafelen dan hij die helse pijnkreten van 2 tot 2.5 uur na de voeding vanwege de reflux.

9 dagen geleden

Reactie op LauraLove

Dan zou ik eerder gaan letten op de handjes, maar zo lang hij goed groeit z ...
Dankje! Het blijft zo lastig. Ik heb net wel de Eh en de Eairh een beetje kunnen onderscheiden. Zal de Dunstan baby taal er toch bij houden voor de niet honger huiltjes. Honger blijft toch wel een raadsel haha

9 dagen geleden

Reactie op Anoniem_97

Dankje! Het blijft zo lastig. Ik heb net wel de Eh en de Eairh een beetje k ...
Dat hebben wij hier met de krampjes! Bijna alles klinkt als krampjes of moord en doodslag tijdens het verschonen 😅

9 dagen geleden

Hier bij onze dochter ook erg last gehad van verborgen reflux maar nu al een week koemelkvrij aan het eten en dit is veel minder… wel nog af en toe eens teruggeven maar dit is eerder naar 1keer op een dag ipv na elke voeding …