Laten we elkaar hier op de hoogte brengen van welke gratis items waar te krijgen zijn (en bij pakketten of het het waard is). Ik ga in ieder geval het magazine ouders van nu zwanger (daarna baby) en WIJ magazine (incl. blije doos) aanvragen.
Hoe vraag je die van de kruidvat aan? Ben ingelogd, kaart gekoppeld maar mo ...
Je krijgt even later een mailtje en via die link voegt ie het pakket toe. Na een hoop gedoe en zoeken kwam ik er achter dat pas bij het afrekenen de korting verrekend word. En dat betaal je alleen de verzendkosten
Als de prijs niet automatisch wordt aangepast, dan ben je niet ingelogd of dan is je kaart niet goed gekoppeld. Als je zeker weet dat je wel bent ingelogd en dat je kaart wel goed is gekoppeld, dan zou ik contact opnemen met de Kruidvat klantenservice.
https://www.go-or-no-go.nl/2022/01/overzicht-gratis-babybox-zwangerschapsdozen.html hier staat wel goed overzicht van alle boxen! De jumbo box is gestopt helaas
Ik heb hem nu van Baby-Dump, Babypark en de blije doos en vind overal spullen in zitten die je wel kan gebruiken. Die van de Kruidvat heb ik nu ook aangevraagd
Ik heb de Blije Doos van Prenatal en de babybox van de babydump al in huis. Ik vind het leuk dat er bijvoorbeeld een verschillend speentje inzit. Dan kan ik straks gratis testen en daarna gericht kopen wat mijn kleine fijn vindt.
Heel gek, maar het lukt mij niet om de kruidvat box aan te vragen online. K ...
Ik kreeg telkens dat ik 60 euro moest betalen. Totdat ik het op de computer deed. Ik was toen al ingelogd. Toen hoefde ik alleen verzend kosten betalen
Ik kreeg telkens dat ik 60 euro moest betalen. Totdat ik het op de computer ...
Bij mij springt hij heel de tijd terug naar “vraag hier jouw box aan” als ik daar dan op klik staat er: baby is al geboren of baby is nog niet geboren en als ik dan voor het 2e kies springt hij weer terug naar vraag hier jouw box aan.. Heel vreemd😅