63 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Bloem99

Bij mij springt hij heel de tijd terug naar “vraag hier jouw box aan” als i ...
Was bij mij via telefoon ook. Via de laptop lukte het wel

8 maanden geleden

Van de Kruidvat net binnen gekregen. Ik zal ook even binnenkort foto’s maken van de andere boxen die ik heb.

8 maanden geleden

Dit zit in het tasje van de Babypark

8 maanden geleden

Dit is de doos van Baby Dump.

8 maanden geleden

Dit is de blije doos, opgehaald bij Prenatal

8 maanden geleden

Reactie op Elsjexx

Was bij mij via telefoon ook. Via de laptop lukte het wel
Ooh top, ga ik dat proberen! Dankjewel. 😘

8 maanden geleden

Reactie op Dodoh

Dit zit in het tasje van de Babypark
Wat is precies de bedoeling van het boekje van Babypark? Kan je via daar een pakket ter waarde van €80 ontvangen? Ik moet mijn tasje nog ophalen namelijk bij Babypark

8 maanden geleden

Misschien is het antwoord al gegeven maar ik vraag me toch af of iemand mij zou kunnen helpen 🙈 ik wil de Kruidvat kadobox aanvragen, maar ik kom niet verder. Ik ben ingelogd en heb een geactiveerde kaart, alleen ik kan nergens mijn zwangerschap doorgeven, alleen of ik al een kind heb. En ja, ik heb al een dochter maar als ik haar verjaardag invul heb ik geen recht op de kadobox (ouder dan 1 jaar). Iemand die een tip heeft? Of moet ik gewoon de klantenservice benaderen? Ik heb het al op de app geprobeerd en op mijn laptop :)

8 maanden geleden

Reactie op mdkdv

Misschien is het antwoord al gegeven maar ik vraag me toch af of iemand mij ...
Ik zou chatten met klantenservice. Die kunnen het gelijk regelen en ik kreeg een link waarmee ik na 30 min gelijk de box kon bestellen.

8 maanden geleden

Reactie op mdkdv

Ik kom er ook niet doorheen. Heb ook een kaart maar kom er niet doorheen….

8 maanden geleden

Reactie op sabvf

Ik zou chatten met klantenservice. Die kunnen het gelijk regelen en ik kree ...
Oh dit is een goede tip! Ga ik gelijk even doen!

8 maanden geleden

Reactie op sabvf

Ik zou chatten met klantenservice. Die kunnen het gelijk regelen en ik kree ...
Uiteindelijk heb ik dit idd gedaan! Was zo geregeld :)

8 maanden geleden

Iemand al bericht en pakket van de etos? Sta op de wachtlijst en geen idee hoe lang dat gaat duren en wat er zoal in het pakket zal zitten...

8 maanden geleden

Wat is precies de bedoeling van het boekje van Babypark? Kan je via daar ee ...
Op het boekje staat wat in het tasje zit. Dus het flesje, rompertje, speendoekje, speentje en een cadeaubon van €50 op een complete babykamer

8 maanden geleden

Ik was vandaag in de Kruidvat winkel en vroeg om de Babybox af te halen. Ik kreeg hierbij een pak luiers maat 1, billendoekjes en zeepvrije wasgel. Dit was niet de box die ik online had aangevraagd. Thuis nog met de klantenservice contact gehad en toen toch maar de box online besteld. Heb dus nu wel dubbele cadeautjes 🤭🙈

8 maanden geleden

Reactie op mdkdv

Ik liep hier ook tegenaan, andere internet browser gebruikt en gelukt 😀

8 maanden geleden

Reactie op ClaudiaPH

Ik kom er ook niet doorheen. Heb ook een kaart maar kom er niet doorheen….
Andere internet browser gebruiken werkte bij mij!

7 maanden geleden

Klopt het dat je de kruidvat baby box alleen thuis kunt laten bezorgen en niet in de winkel? Jammer van de verzendkosten 🤭 maar je krijgt natuurlijk wel fijn allemaal gratis spulletjes

7 maanden geleden

Reactie op starry94

Klopt het dat je de kruidvat baby box alleen thuis kunt laten bezorgen en n ...
Klopt. Ik bestel er dan gewoon iets bij voor de verzendkosten (moet altijd wel iets hebben)

2 maanden geleden

Ik heb zojuist de Kruidvat babybox opgehaald. Viel niet tegen! Allemaal nuttige spulletjes voor zowel mama als kindje.