Laten we elkaar hier op de hoogte brengen van welke gratis items waar te krijgen zijn (en bij pakketten of het het waard is). Ik ga in ieder geval het magazine ouders van nu zwanger (daarna baby) en WIJ magazine (incl. blije doos) aanvragen.
Wat is precies de bedoeling van het boekje van Babypark? Kan je via daar een pakket ter waarde van €80 ontvangen? Ik moet mijn tasje nog ophalen namelijk bij Babypark
Misschien is het antwoord al gegeven maar ik vraag me toch af of iemand mij zou kunnen helpen 🙈 ik wil de Kruidvat kadobox aanvragen, maar ik kom niet verder. Ik ben ingelogd en heb een geactiveerde kaart, alleen ik kan nergens mijn zwangerschap doorgeven, alleen of ik al een kind heb. En ja, ik heb al een dochter maar als ik haar verjaardag invul heb ik geen recht op de kadobox (ouder dan 1 jaar). Iemand die een tip heeft? Of moet ik gewoon de klantenservice benaderen? Ik heb het al op de app geprobeerd en op mijn laptop :)
Ik was vandaag in de Kruidvat winkel en vroeg om de Babybox af te halen. Ik kreeg hierbij een pak luiers maat 1, billendoekjes en zeepvrije wasgel. Dit was niet de box die ik online had aangevraagd. Thuis nog met de klantenservice contact gehad en toen toch maar de box online besteld.
Heb dus nu wel dubbele cadeautjes 🤭🙈
Klopt het dat je de kruidvat baby box alleen thuis kunt laten bezorgen en niet in de winkel? Jammer van de verzendkosten 🤭 maar je krijgt natuurlijk wel fijn allemaal gratis spulletjes