25 Reacties

13 dagen geleden

Zeker 1x in de drie dagen. Even goed inpakken en lekker een rondje lopen van maximaal 30 minuten.

13 dagen geleden

Ohja wij gaan wel naar buiten 🤗 Lekker inpakken, ons meisje vind t heerlijk

13 dagen geleden

Jazeker! Frisse lucht is belangrijk voor ze! Goed inpakken en gaan (zolang ze natuurlijk niet ziek zijn) het scheelt hier ook dat ik een peuter van bijna 2 jaar heb. Dan ga je wel naar buiten om energie te lozen 🤪

13 dagen geleden

Jaa lekker doen!

13 dagen geleden

Wij gaan elke dag wel even naar buiten! Als ze heel erg verkouden is zou ik wel voorzichtig zijn 😊

13 dagen geleden

Hier elke dag even een rondje buiten, kleine van mij is ook wat verkouden maar pak haar dan extra even in en waar ik normaal zeker een uur ga wandelen ben ik nu met een half uurtje weer thuis

13 dagen geleden

Ja bijna 2x daags met de hondjes mee 😄 lekker goed inpakken 🥰

13 dagen geleden

Wat trekken jullie de baby’s nu aan als jullie naar buiten gaan?

13 dagen geleden

Zeker! Lopen minimaal 1, soms 2 rondjes. Hij vindt het heerlijk en valt ook lekker in een diepe slaap. Verschillend wat ik hem aan doe, de laatste keren een berenpakje met een wollen omslagdeken.

13 dagen geleden

Dagelijks 20-30 min, soms even een boodschap doen. Werden op dag 5 door de kraamzorg naar buiten gestuurd, en gaan dus sindsdien elke dag. Eerste dagen klein blokje, maar steeds wat verder. Leg eerst even een kruikje in de wagen om voor te verwarmen (onze hal is vrij koud) en dan teddy jasje aan en onder een dekentje. Heb nog een wolletje op het oog voor de winterdagen (werd hier eerder getipt) en teddy onesies klaarliggen waar hij nu nog net te klein voor is. Baby vindt het heerlijk en ikzelf ook.

13 dagen geleden

Reactie op Maris_

Wij hebben een wollen pak en strikmuts van engel natur gekocht, hele mooie kwaliteit en kan je daarna weer goed verkopen op vinted. Qua maat gaat het ook heel lang mee omdat het groot valt en je het veel beter kan omslaan dan die gewone winterpakjes. Doe er dan nog een dekentje over. Elke keer slaapt hij super goed als hij er in ligt 👍

13 dagen geleden

Jazeker, elke dag tussen de 30 min en 90 minuten lekker een wandeling! We hebben een warm berenpakje van wolfleece en hebben een wollen inleg in de kinderwagen. Ze heeft het heerlijk warm en slaapt super goed in de wagen. Juist als ze niet fit zijn is de buitenlucht heel erg goed voor ze!

13 dagen geleden

In de wandelwagen een berenpakje, capuchon op, en dan een warme wollen deken om hem heen gewikkeld (dus ook onder de rug). Ik laat onze jongen ook af en toe in de wagen buiten zijn dutje af maken.

13 dagen geleden

Reactie op Maris_

Onze vent heeft het altijd heel warm. Dus gewoon zijn kleding, meestal alleen een romper lange mouw en broekje. En daarover een wollen jasje. In de wagen een gewoon dekentje en neem een extra wollen dekentje mee mocht ie het toch koud krijgen.

13 dagen geleden

Wij gaan dagelijks naar buiten, lekker een dikke jas en dekentje over d’r heen. Ze is dan zo vertrokken en ze heeft een frisse neus

13 dagen geleden

Ja zeker. Proberen dagelijks naar buiten te gaan

11 dagen geleden

3x per dag met de hond naar buiten. Ben alleenstaande dus kan hem moeilijk alleen laten 😊 hij vind het ook heerlijk. Ene x in de draagzak andere keer in de kinderwagen. Hij slaapt dan ook zo en blijft ook wel even in slaap.

11 dagen geleden

Ja bijna dagelijks! En we vinden het heerlijk. Ik doe haar kleertjes aan en dan overeen een gebreide vest soms ook een extra broekje aan. Ik heb in de wagen een extra dekentje zodat het van onder ook warm is. Dan een berenpakje en dan een kleedje eroverheen en nog een extra dikke kleed. Heerlijk warm heeft zij het

11 dagen geleden

Ja, dagelijks! Goed inpakken, is juist goed voor ze!

11 dagen geleden

Reactie op mimi315

Dagelijks 20-30 min, soms even een boodschap doen. Werden op dag 5 door de ...
Welk wolletje??