Het is nog vroeg maar de eerste strijdertjes zijn al geboren. Leuk om een topic te openen voor wie bevallingsnieuws wil delen ?
Edit -Jaleesa|Moderator -
Dit topic is enkel voor geboorteaankondigingen . Felicitaties mogen gedaan worden via een hartje .
Alle andere comments, hoe lief ook , worden verwijderd .
Kletsen over de bevalling ? Dat kan hier : https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-oktober-2024/beval-verhalen-ErgLQYB?page=1
Ik ben op 11 juli bevallen van onze zoon Vince, met 27.2 weken. Hij woog toen 1070 gram. Hij weegt ondertussen 1500 gram en het gaat naar omstandigheden goed met hem♡
Jamie en Roan zijn op 15 augustus geboren met een termijn van 29+6. Met een gewichten rond de 1475 en 1505 gram.
De start is boven verwachting goed geweest en ondanks dat het een lange weg gaat zijn, zijn we blij en dankbaar.
Mijn lieve dochtertje is geboren op 22 juli met 28+5. Ze woog 865 gram. Vandaag weegt ze 1885 gram en doet alles super goed! Kan niet wachten tot ze thuis komt 🥰😍🩷
Hi allemaal ,
Dit topic is enkel voor geboorte aankondigingen . Voor het kletsen over de bevalling is een ander topic aangemaakt .
Zoals in het openingsbericht vermeld staat , verwijder ik een aantal reacties.
Aan alle kersverse ouders , van harte gefeliciteerd ! Geniet van deze bijzondere tijd ❤️
15 september ingeleid mbv een ballon om 14:30 en maandag 16 september om 17:36 is onze kleine meid Safiya met 37+5 geboren! Ze woog 2990g en doet het helemaal prima ✨️
17 september om 3u20 zijn we, na een lange bevalling en uiteindelijk keizersnede ouders geworden van onze zoon, hij werd geboren met 37+1 2915g en 49cm.
Op 15 september, de dag dat we 5 jaar samen zijn, is onze zoon geboren. Hij woog bijna 2,5 kilo en is geboren met iets meer dan 35 weken. Het gaat goed met ons alledrie!