Het is nog vroeg maar de eerste strijdertjes zijn al geboren. Leuk om een topic te openen voor wie bevallingsnieuws wil delen ?
Edit -Jaleesa|Moderator -
Dit topic is enkel voor geboorteaankondigingen . Felicitaties mogen gedaan worden via een hartje .
Alle andere comments, hoe lief ook , worden verwijderd .
Kletsen over de bevalling ? Dat kan hier : https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-oktober-2024/beval-verhalen-ErgLQYB?page=1
18 september is onze zoon Rhys geboren met 36+5, 2700 gram en 47cm. Hij heeft een hele zware start gehad en daarom blijven wij nog even in het ziekenhuis.
Op 20 september om 02:48u is onze dochter Nora geboren met 37+0. Ze weegt 1980 gram, dus wij blijven nog even in het ziekenhuis, maar ze doet het hartstikke goed.
Op 21.9.2024 om 15:16 zijn wij de trotse ouders geworden van James van den Broek Díaz 🩵
3955 gr en 53cm 🥰
We moeten de komende 48 uur ter controle in het ziekenhuis blijven omdat hij 24 uur na het breken van mijn vliezen is geboren, maar gelukkig doet de kleine man het geweldig en zijn mama en papa helemaal verliefd!
Op 23 september 2024 om 20:38u met 38 + 4
Is ons meisje Ayânna geboren
Dmv spoedkeizersnee tijdens de weeën zetten mijn ontsluiting niet door maar haar hartslag daalde steeds heftig ook bij elke wee dus vandaar de spoed en toen zagen ze de oorzaak dat de navelstreng in een knoop lag
Gelukkig alles is goed gegaan we maken het goed op de pijn en beurs gevoel na
💖💖💖
Op 26-9 ben ik van onze zoon bevallen in stuit. Hele pittige bevalling achter de rug, maar we maken het goed inmiddels🩵3350 gram en 51 cm. wij als ouders en grote zus zijn helemaal verliefd🥰