Het is nog vroeg maar de eerste strijdertjes zijn al geboren. Leuk om een topic te openen voor wie bevallingsnieuws wil delen ?
Edit -Jaleesa|Moderator -
Dit topic is enkel voor geboorteaankondigingen . Felicitaties mogen gedaan worden via een hartje .
Alle andere comments, hoe lief ook , worden verwijderd .
Kletsen over de bevalling ? Dat kan hier : https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-oktober-2024/beval-verhalen-ErgLQYB?page=1
Onze dochter Eva is geboren met 40+1 om 08:55 vandaag. Ze weegt 4250 gram en is 54 cm lang.
Ik werd twee keer ingeleid en het was een bevalling van meerdere dagen.
Op 5 oktober is om 2:02u onze dochter Niene geboren met 39+3. 🩷 3800 gram en 50.5 cm. Het was een heftige meerdaagse bevalling na acute ziekenhuisopname wegens zwangerschapsvergiftiging, maar we zijn dolblij dat ze er is 💕.
Op 5 oktober ( de uitgerekende datum) is onze mooie zoon Rias geboren om 11:05. Hij is 51 cm en 3290 gram. De bevalling verliep snel, binnen 11 uur was hij er en ik ben blij dat ik thuis heb kunnen bevallen. Nu lekker genieten van de kleine man net zoals alle andere mama's van hun nieuwe kindje 💙
Onze Coco Kae is op 13-09 op de derde dag van mijn bevallinf eindelijk geboren, op vrijdag de dertiende maar het mooiste cadeautje! Ze is bij 37+3 geboren en was 3086 g en 50 cm.
Op 7 oktober om 00:59 is ons mooie meisje geboren met 41+2, 51cm en 3846 gram. We willen haar eerst wat beter leren kennen voordat we weten hoe ze heet; Annabel of Roxanne.
Op 5-10 (de verjaardag van zijn papa) is onze kleine man Jaycee geboren. Ik was 37 weken en 5 dagen zwanger. Hij woog bij de geboorte 3145 gram en is 49cm lang. 🩵🥰