282 Reacties
één maand geleden
Vanmorgen om 11 uur is onze dochter Esmay geboren. Met 39+2 na een super snelle bevalling
één maand geleden
Helemaal verliefd 💘
Vanmorgen 07-10 is onze tweede dochter geboren; Yade kwam met 38+6 en weegt 3705! Super trotse ouders en grote zus!!! 😍
één maand geleden
Vanmorgen, 8 oktober, in alle vroegte, is onze prachtige dochter Anna Jula Nela geboren met een gewicht van 3786 gram en termijn van 39 + 6 weken. Ze lijkt op haar broer.
Na een snelle bevalling maken wij het goed! ❤️
één maand geleden
Luca James Cornelis🫶🏼🩵
7 oktober 2024
04:33
3380 gram
50 cm
39+2
De eerste weeën begonnen op 5 oktober om 05:00 ‘s ochtends. Het is dus enorm pittig en een lange bevalling geweest. Luca is uiteindelijk middels een keizersnede op de wereld gekomen. Ik ben een knip én buikwond verder. De kleine man een oppervlakkige beschadiging aan zijn hoofdje door een mislukte vacuümpoging.
Maar hij is er, we zijn zó trots en ben zo verliefd op hem en mijn allerliefste vriend.
Vandaag gaan we lekker met z’n drietjes naar huis vanuit het ziekenhuis.
Geniet ervan alle mama’s🫶🏼
één maand geleden
Onze lieve Ellie is toch eindelijk geboren! Toch nog een mooie thuisbevalling met 41+5. 🥰 Precies hoe ik het had gewenst met alleen mijn man, de verloskundige en kraamverzorgster. Mijn man heeft haar aangepakt en we hebben lekker lang mogen bijkomen met z'n drietjes. Een klein scheurtje maar dat was zo gehecht. Heerlijk om meteen in je eigen schone bed te kunnen kruipen! Ellie doet het fantastisch en we zijn helemaal verliefd! 🥰
💗 Ellie Maya
🕓 7 oktober 15.59 uur
📏 50 cm en 3760 gram
🤰 41+5