282 Reacties

één maand geleden

Vandaag op mijn eigen verjaardag bevallen van onze prachtige dochter romée Geboren om 14:15 3655 gram 50 cm Met 39+1 week

één maand geleden

09-10-2024 is om 15:15 onze prachtige zoon Boaz geboren. Hij weegt 3520 en is met 39+4 geboren door middel van een voorspoedige inleiding 🤍

één maand geleden

Na een heftige inleiding mochten we op dinsdag 8 oktober om 19.36 onze zoon Havi voor het eerst zien 💙 Termijn 38+2, 3730 gram en 53 cm. Na een moeilijke start en opname op neonatalogie mogen we snel naar huis en gaat alles weer goed!

één maand geleden

Op 8 oktober 5;30u braken mijn vliezen en op 9 okt 3:36u kwam onze zoon Rodin kennis maken met de wereld. Op 37w+3dgn Gewicht van 2810 en 50 cm 💙

één maand geleden

Op 9 oktober 2024, één dag na de uitgerekende datum, is onze zoon en broertje Liam om 13.44 uur geboren 🩵 Hij woog 3685 gram en doet het super goed!

één maand geleden

Eindelijk mag ik hier ook een berichtje plaatsen! Vanochtend is na een zwangerschap van 41+1 weken onze zoon Luca geboren om 9.18 uur. Flinke man van 3956 gram en 52 cm. Hij doet het heel goed 🩵

één maand geleden

Onze uitgerekende datum was 28 september maar onze dochter besloot om bijna twee weken langer te blijven zitten. Op 7 oktober werd ik voor de eerste keer gestript en op 9 oktober werd ik voor de tweede keer gestript en begonnen de weeen. Deze hielden aan tot 5 cm ontsluiting en de verloskundige brak hierop mijn vliezen. Ons meisje had in het water gepoept en dus gingen we naar het ziekenhuis. Hier aangekomen kreeg ik weeenopwekkers maar na een paar uur ging het niet meer. Ik had 9cm ontsluiting maar haar hoofdje zat vast. Ik kon alleen nog maar schreeuwen van de pijn en kreeg vervolgens een ruggenprik en werd meteen onder narcose gebracht voor een spoedkeizersnee. De live geboorte van onze dochter hebben we helaas moeten missen. Ze had het erg moeilijk en moest een tijdje aan de beademing en aan de monitor. Gelukkig bleek ze al snel zelfstandig te kunnen ademen en zijn we nu aan het herstellen in het ziekenhuis van deze horror bevalling. De artsen hebben onze levens gered en zeiden dat ze onmogelijk nog vaginaal geboren had kunnen worden. Ze zat namelijk helemaal klem en moest door 6 man uit mij worden getrokken. Ik zal ze eeuwig dankbaar zijn! 👶🏻 Iva 🩷 🗓️ 10.10.2024 ⏰ 02:06 uur ⚖️ 3480 gram

één maand geleden

Op 2 oktober om 18.47 is na een voorspoedige bevalling met 40+4 onze lieve dochter Loua geboren! 🤍 ⚖️ 3500 gram 📏 50 cm lang

één maand geleden

Op 10-10-24 is ons 2e zoontje en kleine broertje geboren, met een natuurlijke bevalling 🩵 🩵 Neal ⚖️ 3685 gram ⏰ 11:56 🤰🏼 39+4

één maand geleden

Op 11-10, om 6.27 uur is onze eerste zoon Finn geboren.

één maand geleden

Op 10-10 is onze tweede zoon geboren via een spoedkeizersnede met 38.3 weken zwangerschap. Zijn naam is Finn en hij weegt 3290 gram, een stuk groter dan ze dachten.

één maand geleden

Ons tweede zoontje Noël is op 8-10 met een geplande keizersnede met precies 39 weken geboren. Hij woog 3805 gram en is 51 cm lang. Het gaat heel goed met hem 🌈

één maand geleden

Gisteren (11-10) is met 41 weken onze dochter Liene geboren. Een flinke dame van maar liefst 4350 gram.

één maand geleden

Colin 💙 Geboren met 36.5 11-10-2024 gewicht 3036 Wij genieten ontzettend van ons tweede prachtige mannetje 🥰

één maand geleden

Op 11 oktober is onze zoon Raphaël geboren met 39 weken. Klein frummeltje van 2960 gram en een pittige bevalling van >40 uur maar gezond en wel 🩵

één maand geleden

12 oktober is onze dochter hailie geboren met precies 39 weken

één maand geleden

Op 12-10 met een termijn van 37+3 is onze dochter Emberlynn geboren. Het is een lange tocht geweest de afgelopen weken! Ondanks dat doet de kleine meid het goed na een bevalling van bijna 24 uur. We genieten vollop van de kleine meid en mochten ondanks de lange bevalling toch nog naar huis op de zelfde dag ❤️ mama is moe maar verder oke!

één maand geleden

Op 12-10 met een termijn van 37,2 is mijn dochter Fenne geboren! Ze weegt 2916gram en alles gaat super goed! Zo verliefd,blij en dankbaar 🩷

één maand geleden

Op 12 oktober is onze Ella geboren met 37+4, 2364 gram en 47 cm. We zijn helemaal verliefd! Ze doet het heel goed maar we blijven vanwege haar hypoglycemie nog even in het ziekenhuis.

één maand geleden

Onze lieve dochter Yuna is geboren op 10-10-2024 🩷🩷