18 Reacties
één maand geleden
Mijn uitgerekende datum was vorige week. Net bij vsk geweest, alles zit nog “potdicht” beneden… ben het zoooooo zat!
Sterkte voor jou ook!
één maand geleden
Zo herkenbaar 😭 ik was afgelopen vrijdag uitgerekend en baby lijkt voorlopig nog niet te komen
één maand geleden
Je weet maar nooit...
Ik was 15 oktober uitgerekend, en 9 oktober was ik zelf jarig..
8 oktober had ik nog een lijstje gemaakt zodat ik de volgende ochtend boodschappen kon doen...
Mijn verjaardag zou ik sowieso niet groots vieren omdat ik op het laatst liep...
ik had totaal geen voortekenen, maar toch begonnen mijn weeën s'morgens om 6:00 op 9 oktober en s'middags om 14:15 was ze er al..
één maand geleden
Reactie op marissarengers
Je weet maar nooit...
Ik was 15 oktober uitgerekend, en 9 oktober was ik ze ...
Dat is wel een hoopvol bericht! Gefeliciteerd en geniet samen ❤️
één maand geleden
Mijn uitgerekende datum is vandaag en ook hier geen enkele voorteken. Mijn eerste zoontje is met 41 weken geboren, dus ga er nu eigenlijk weer vanuit🙈
één maand geleden
Reactie op Marjo2024.
Dat is wel een hoopvol bericht! Gefeliciteerd en geniet samen ❤️
Maar ik snap jullie frustratie allemaal..
Je kijkt er zo naar uit, en het zwanger zijn ben je op den duur ook wel zat natuurlijk..
Al mis ik mijn buik wel hoor 🫣
Succes nog, en hopelijk heb je gauw je kleintje in je armen ❤️
één maand geleden
ik ben a.s. zondag uitgerekend, en ben het zo spuugzat ook🥲 Ik zit vanaf begin augustus al in de ziektewet vanwege bekkeninstabiliteit.. Vandaag nog even een keer fisio gehad wat heel fijn was 🙏
Maar erge last van voorweeën elke avond / nacht dus ze mag van mij ook wel komen 😅
één maand geleden
Ik ben ook morgen uitgerekend, nog niet bevallen en er ook behoorlijk klaar mee, heb het gevoel of ik letterlijk uit elkaar ga knallen en kan bijna niet meer lopen door de pijn in mijn liezen pfff wachten duurt zo lang, heb veel harde buiken en af en toe wat menstruatie kramp maar daar blijft het ook bij
één maand geleden
Reactie op Abietje
Ik ben ook morgen uitgerekend, nog niet bevallen en er ook behoorlijk klaar ...
heel herkenbaar
één maand geleden
Telt vandaag uitgerekend ook? Ben er in elk geval goed klaar mee inmiddels!
Wanneer komt die luie baby er nu eens uit? Ik wil hem zo graag vasthouden, voeden, knuffelen.... En van alle fysieke ellende van het zwanger zijn af zijn🙈
één maand geleden
Ik was gisteren uitgerekend en ik voel nog hélemaal niks! Precies ook op de verjaardag van mijn man dus we hoopten echt dat we een leuk verjaardagscadeau voor hem zouden kregen, maar nee hoor! Ik voel wel hier en daar een steek en heb lichte “menstruatiepijn”, maar dat heb ik nu al een paar weken.
Ik ben het zo beu. Mijn spieren in mijn liezen doen ontzettend zeer en die zure reflux elke nacht maken het zo zwaar.
Fingers crossed dat het er voor jou en mij bijna op zit 😩
één maand geleden
Reactie op Mariekehw
Morgen uitgerekend.. bij de vorige ook een week overtijd dus daar heb ik m ...
Wat doe jij tegen de misselijkheid?
één maand geleden
Reactie op EmiliaNyx
Ik was gisteren uitgerekend en ik voel nog hélemaal niks! Precies ook op de ...
Heb je al omeprazol? Houdt de reflux niet tegen, naar dan is het een veel minder zuur en brandt het niet in je slokdarm. Voor mij was het recht en uitkomst!
25 dagen geleden
Ik was afgelopen zondag uitgerekend maar ik ben ook nog aan het afwachten.. ik heb wel wát krampjes maar geen idee of dit iets is..